• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Facebook

J

Jimbo

Guest
Sv: Facebook

Kul att fler och fler hittar till facebooksidan.

Jo, det är medlemmar i denna eminenta klubb som är där!

Gruppen ligger som dold för att endast betalande medlemmar skall nyttja den.

Gruppen tillkom 2010 efter att jag tillfrågat och påpekat för dåvarande styrelse att jag tyckte en sån grupp saknades. Inget hinder fanns för att gruppen skulle skapas.

Tycker det är kul för oss som är mycket på FB att dela erfarenheter mm och incheckningar där =)


Jag ligger just nu som admin själv efter att en annan medlem slutat varit aktiv i gruppen.

Jag ser gärna att någon i styrelsen med intresse för FB ansluter sig till admin skaran =) Så vi får de förtroendevalda med i gruppen.


Det var en tidigare tråd uppe om detta men då var inte FB så populärt att flera tyckte det var onödigt med ett till ställe för HBK!

Mvh/
J
 
Senast redigerad av en moderator:
H

hianders

Guest
Sv: Facebook

Varför skall HBK vara med som sluten grupp på Facebook? Räcker inte vårt forum? Känns inte bra tycker jag. Det finns ju också något som heter husbils-vänner med deltagare från HBK.

Jag/vi är inte med i Facebook och kommer heller inte att gå med där!

Inger
 
Senast redigerad av en moderator:

Rolf och Monica

HBK Medlem
Inlägg
1.394
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
5639
Medlemskap
2025
Sv: Facebook

Varför skall HBK vara med som sluten grupp på Facebook? Räcker inte vårt forum? Känns inte bra tycker jag. Det finns ju också något som heter husbils-vänner med deltagare från HBK.

Jag/vi är inte med i Facebook och kommer heller inte att gå med där!

Inger

Skillnaden på forumet och Husbils-vänner är att det får endast finnas trevliga inlägg. Absolut inga diskussioner, påhopp eller. dy. Då blir man utesluten. Gruppen finns bara till för ren trivsel!
 
J

Jimbo

Guest
Sv: Facebook

Varför skall HBK vara med som sluten grupp på Facebook? Räcker inte vårt forum? Känns inte bra tycker jag. Det finns ju också något som heter husbils-vänner med deltagare från HBK.

Jag/vi är inte med i Facebook och kommer heller inte att gå med där!

Inger


Valfrihet och god gemenskap helt enkelt.
De som trivs med Facebook, låt de göra det. Finns inga krav, bara helt vanlig valfrihet.

Vänliga hälsningar/
Jimmie
 
H

hianders

Guest
Sv: Facebook

Jag menar inget negativt med att husbils-vänner finns på FB! Vill bara inte att husbilsklubben finns som sluten grupp på Facebook!

Inger
 

Rolf och Monica

HBK Medlem
Inlägg
1.394
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
5639
Medlemskap
2025
Sv: Facebook

Jag menar inget negativt med att husbils-vänner finns på FB! Vill bara inte att husbilsklubben finns som sluten grupp på Facebook!

Inger

Jag tycker det är bra för då vet man att det bara är HBK:are och läser vad man skriver och det tycker jag är vitsen med denna gruppen och hoppas att det fortsätter att vara så.

Monica
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Facebook

Fliken "Filar" i facebook grupper er kun tilgjengelig for medlemmer i gruppen.
 

ililla

HBK Medlem
Inlägg
6
Kommun
Sollentuna
HBK-Nr
7682
Medlemskap
2024
Sv: Facebook

Hittade inte heller rätt tror jag, skulle gärna vilja vara med mitt namn är Ingalill Nordström Hjelm om någon vill vara gullig och skicka en vänförfrågan.
 

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Inlägg
1.160
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
Sv: Facebook

Hittade inte heller rätt tror jag, skulle gärna vilja vara med mitt namn är Ingalill Nordström Hjelm om någon vill vara gullig och skicka en vänförfrågan.
Hej Ingalill !
Om det är gruppen jag startat på facebook Husbils-vänner sluten grupp ?
Jag har kollat och du finns inte med. Jag har skickat en vänförfrågan till dej. Om du tar emot den så kan jag bjuda in dej i vår trevliga grupp just ni 167 vänner.
MVH Gunilla
 

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Inlägg
1.160
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
Sv: Facebook

Har resignerat och lämnat sällskapet VVFB våga vägra facebook.
Kan man bli medlem i detta illustra sällskap? Har precis anmält mig till Facebook. Har ingen aning om hur det funkar.
Om det är gruppen som jag startade så se ett tidigare inlägg här hur du ska gå tillväga så fixar jag det.(gör en vänförfrågan till mej)
mvh Gunilla
 
Toppen