• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Facebook

Rolf och Monica

HBK Medlem
Inlägg
1.394
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
5639
Medlemskap
2025
Sv: Facebook

Tror du måste vara vän med någon i gruppen först, som sedan kan lägga tillo dig i gruppen. Om jag får ditt fullständiga namn kan jag bli vän med dig på Facebook

Monica
 

LasseG

HBK Medlem
Inlägg
976
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
7926
Medlemskap
2026

Rolf och Monica

HBK Medlem
Inlägg
1.394
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
5639
Medlemskap
2025
Sv: Facebook

Husbils-vänner finns! Du måste förs bli vän med någon som redan är med där så kan den se till att du kommer med i Husbils-vänner!
Så är det!

Monica
 

LasseG

HBK Medlem
Inlägg
976
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
7926
Medlemskap
2026
Sv: Facebook

Husbils-vänner finns! Du måste förs bli vän med någon som redan är med där så kan den se till att du kommer med i Husbils-vänner!
Så är det!

Monica

Ok, men det finns ingen sökbar grupp på FB som heter så.
Man kanske måste få en personlig inbjudan för att se den.
Men det var väl den andra jag sökte, så det ordnar sig!
 

MaBi

HBK Valberedning
Inlägg
952
Kommun
Ljungby
HBK-Nr
6550
Medlemskap
2025
Sv: Facebook

Hej Rolf och Monica!

Jag skulle också vilja vara med i Facebook-gruppen, mitt fullständiga namn:
Birgittha Johansson

Mvh Birgittha
icon7.gif
 
I

Ice-Man

Guest
Sv: Facebook

Husbils-vänner finns! Du måste förs bli vän med någon som redan är med där så kan den se till att du kommer med i Husbils-vänner!
Så är det!

Monica

Aha... Verkar dock onödigt krångligt! Varför inte ansluta till Husbilsklubben som är en vanlig sluten grupp och som dessutom har ett 100% relevant namn?

Jaja, jag nöjer mig med forumet här så får FB fortsätta skicka påminnelsemail till mig om att det finns nya händelser :)
 

Rolf och Monica

HBK Medlem
Inlägg
1.394
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
5639
Medlemskap
2025
Sv: Facebook

Aha... Verkar dock onödigt krångligt! Varför inte ansluta till Husbilsklubben som är en vanlig sluten grupp och som dessutom har ett 100% relevant namn?

Jaja, jag nöjer mig med forumet här så får FB fortsätta skicka påminnelsemail till mig om att det finns nya händelser :)

Jag kan inte svara på varför det är så (jag har inte startat den men det är en jättetrevlig grupp), bara ATT det är så!

Monica
 

Rolf och Monica

HBK Medlem
Inlägg
1.394
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
5639
Medlemskap
2025
Toppen