Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Sorry, men nu hänger jag inte med. En olaglig skylt kan vara lagligt uppsatt av en kommunal tjänsteman?????
Står denne tjänsteman över lagen?
Jag är övertygad om att husbilsfolket i det långa loppet bara förlorar på att inte bry sig om vad lokalbefolkningen vill när vi gästar en ort.
Om någon satt upp en skylt som tydligt visar att man inte vill ha husbilar parkerade på en viss plats så parkerar iaf inte jag där.
Att strunta i skylten och hävda att den inte är laglig leder bara till att någon blir ännu mer irriterad på husbilsfolket. Jag förstår inte vad vi skulle tjäna på detta.
Hänsyn o omdöme bör vara ledordet. Vi kan inte kräva popularitet, vi måste förtjäna den.
/ TommyQ
"Jag tror vi får vänja oss vid att betala för oss när vi vill stå på populära platser eller åka vidare. Som det fortgår nu kommer det bara att bli svårare att stå gratis efter västkustens småsamhällen." slut citat.
Blir vi mer osynliga och retar ortsbefolkningen mindre om vi betalar pengar, undras???????
Hejs
Claes 105