Hej alla husbilsåkare!Jag undrar om någon monterat ett extra lås,typ ASSA eller liknande,på bodelsdörren.Kan ni isåfall tala om vilket märke.Vi har en Carthago I51 där låset har bråkat en längre tid och nu har jag ledsnat.
Anders.B
Anders.B
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej Nils o Birgitta!
Jag har också en bil från Ö-ljunga.Tror du på allvar att han byter låskolv på en 4 år gammal bil.Problemet är att jag då får ett likdant skitlås som jag har.Jag vill ha ett bättre lås,det är det som tråden handlar om!!
Anders.B
Detta är en tråd från 2011 som du svarat på, kanske du redan visste, men om inte...HEOSafe Zusatzschloss weiß : Amazon.de: Auto & Motorrad
Kaufen Sie HEOSafe Zusatzschloss weiß im Auto & Motorrad-Shop auf Amazon.de. Große Auswahl und Gratis Lieferung durch Amazon ab 29€.www.amazon.de