Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Låt panelen ligg till batteriet laddat ur, ladda igen så fungerar det.Ja, har försökt
Men displayen har ju ett eget laddat batteri. Hittar inget sätt o ta ur den.
Ett par timmarOk, hade tanken o prova det. Få se hur lång tid de tar. Men vem har bråttom![]()
Det går att göra det den svåra vägen också, du måste ta isär enheten pilla ur batteriet men detta är inte enkelt,risken finns att man förstör den istället, jag har råkat ut för att den låst sig när man ska ta in benen, lossa handbromsen så åker dom in ändå.Tack för tipsen. Den laddade ur under natten, så är den omstartad o verkar funka
Bra att det löste sig, en liten varning, använder man nödfunktionen handbroms/motorstart för många gånger kommer den att låsa sig, då krävs omstart dvs. drag ur kabelanslutningarna på centralenheten och gör den strömlös.Tack Olof. Dom åkte upp automatiskt när jag startade bilen, så de va inget problem. Men nu har displayen startat om så problemet är löst
Har lästa att man ska dra ur någon kabel på pumpen. Kan man inte bryta huvudsäkringen istället? Pumpen sitter monterad helt idiotiskt på vår bilBra att det löste sig, en liten varning, använder man nödfunktionen handbroms/motorstart för många gånger kommer den att låsa sig, då krävs omstart dvs. drag ur kabelanslutningarna på centralenheten och gör den strömlös.
Det fungerar också, men det är strömkabeln till styrenheten som jag avsåg (liten fyrkantig dosa)Har lästa att man ska dra ur någon kabel på pumpen. Kan man inte bryta huvudsäkringen istället? Pumpen sitter monterad helt idiotiskt på vår bil