• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Elitserien

Whippetägare

HBK Medlem
Kommun
Skellefteå
HBK-Nr
3511
Medlemskap
2025
Sv: Elitserien

Om det är ett öppet SM så kan alla lag delta, eller har jag fel. SAIK har nu vist sitt rätta jag dom hyllade sitt lag med Hittler hälsning eller har jag fel här också:)

Så lågt trodde jag inte man kunde falla i sin argumentation, t o m lägre än glocal net. Vad en enskild individ, idiotiskt gör kan inte en hel förening belastas för. Stavningen verkar en aning fel också. Detta är härmed avslutat från min sida. HEJA SAIK och ha en god jul alla hockyvänner:santa-2-icon::dog:

Senast ändrad:

Pelle&Lena

HBK Medlem
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026

Om det är ett öppet SM så kan alla lag delta, eller har jag fel. SAIK har nu vist sitt rätta jag dom hyllade sitt lag med Hittler hälsning eller har jag fel här också:)

Lilla gubben, nu pratar jag om elitserien i ishockey och där finns det inga öppna dörrar för att andra lag ska vara med och spela om SM-Pokalen dom får vackert vänta och försöka kvala sig in i finrummet vi har i svensk ishockey, och dessutom måste det vara svenska lag.

Ska du hålla på att tjöta om annat så kan du göra det i något annat forum, här tycker jag man ska vara trevlig och inte skriva en massa strunt, för detta har spårat ur nu.

Synd att säga detta då det varit roligt att skriva med alla om Elitserien, sen blir det allt annat än ishockey här, så kanske det bästa är att stänga detta ämne.

Med vänlig hälsning

Pelle (Brynäsarn)

F

F.d. 52909

Guest

Som det är sagt av en vis man....idrott förbrödrar o skapar vänner eftersom den inte innehåller politik eller relionska åsikter

jo men....

Senast redigerad av en moderator:

Frankia

HBK vice ordförande
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
549
Medlemskap
2025

Hej!

Ja nu är vi igång igen.
Tyvärr torskade FBK ikväll hemma mot Linköping(grattis Linköping) :(

Men på fredag är jag på plats i LLA (inte 3-bokstavskod för Luleå utan Löfbergs Lila Arena).
Då går den stora Kaffekampen av stapeln. FBK-Bynäs, eller ska vi säga Löfbergs mot Gevalia.
Är tillsammans med Gittan inbjudan till en av företagsloungerna. Först lite middag och sedan match. Ska bli kul. :)

Senast ändrad:

Whippetägare

HBK Medlem
Kommun
Skellefteå
HBK-Nr
3511
Medlemskap
2025

Hej!

Ja nu är vi igång igen.
Tyvärr torskade FBK ikväll hemma mot Linköping(grattis Linköping) :(

Men på fredag är jag på plats i LLA (inte 3-bokstavskod för Luleå utan Löfbergs Lila Arena).
Då går den stora Kaffekampen av stapeln. FBK-Bynäs, eller ska vi säga Löfbergs mot Gevalia.
Är tillsammans med Gittan inbjudan till en av företagsloungerna. Först lite middag och sedan match. Ska bli kul. :)

Låter trevligt! Kanske man kan kalla det "Kaffeslaget"!:)
:dog:Vi tar oss an Rögle och hoppas på en fullsatt i Ladan (Ske Kraft Arena)många hemvändare som kommer och tittar!

Frankia

HBK vice ordförande
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
549
Medlemskap
2025

Hej

Rapport från kaffekampen.

Det blev en trevlig kväll i LLA. Innan matchen blev vi bjudna på middag med gott vin i Logen, sedan match.

3 härliga poäng och Värmlandskaffet smakade bäst igår, även om det satt långt inne. Men till slut blev det seger med 3-2 inom ordinarie tid.

quest

HBK Medlem
Kommun
Båstad
HBK-Nr
695
Medlemskap
2025

Håller med dig!!!! Putsar tv`n vid varje borta match och hoppas. Kvalserien är nog det som gäller för vårt stolta RBK.
Hur kunde det bli så fel???????

Frankia

HBK vice ordförande
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
549
Medlemskap
2025

Hej

Verkar som att det blir tuffare ikväll för Färjestad.
6 man i sjuksängen. :mad: Fördel Modo.

Toppen