Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
ett stort grattis till brynäs,,till gävles invånare,,där sitter en medlem som heter pelle i hbk,, stort grattis till dej också,,att du har stått ut med alla gliringar,,
grattis till inger o hennes bror,,hianders,, ja måste också gratta mej själv som fått njuta av dessa två ungdomar i brynäs som hela tiden levererat,,till sist grattar ja min fru som undrar om ja e riktigt klok,,(sitter du o tittar på sån skit,, man ser ju inte bollen),,hon får en kram i stället,,
jättekul att denna tråd fått leva så länge,,vi syns nån gång i framtiden,,adios,,teddi,,![]()
Stort Grattis Brynäs.
Det var Brynäs som slog ut Färjestad som tog hem guldet. Silverberg är fantastisk.
Ha nu en riktigt trevlig festýra.![]()
Jag vet hur det känns att hålla i bucklan.
Visa bilaga 53773
Men vi kommer igen nästa år och då bjuder vi på ett riktigt gott kaffe.![]()
GRATTIS Brynäs till guldet! Nu laddar vi om, tredjegången gillt osv! Nya tag till nästa år!!
Nu ser man fram moten en skön husbilssommar med mycke sol och värme.
HEJA SAIK![]()