F
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Klockan är nu 13.40, spänningen stiger...........
Mvh Harry Hymer
va gör vi nu harry?? kan vi inte hålla på pelle i gävle?? vi visar solidaritet,,vi slår ett slag för messmöret,,
heja bresmör?
heja brunost?
heja brynäs?
grattis pelle,,vart har du tagit vägen???![]()
Hade det gått skulle vädergudarna fått Gult kort redan på Torsdag så de passade sig för helgen.reidar,,som gammal rättskipare,,kan du inte ta dej an vädret??![]()
Ja vi får väl slå vad om en starköl jag tror eller är säker på att Skeleffteå vinner guldet.morning reidar,,ja tror 4-3 till brynäs,,ikväll 19-00 första match,,undrar vad pelle brynäs tippar?
kanske 4-0 till skellefteå,,
i nästa vecka e elitserien slut,,ock då stänger ja väl ner tråden,,ett ämne som har haft många inlägg ,,med lite skratt också naturligtsvis,,#görviktigt# som vi säger i göteborg,de har inte haft nånting att göra med husbilar,,va gör de??
vi lägger det i #mångfalden#,,som så mycke annat,,ha de ,,teddi,,,
Ja vi får väl slå vad om en starköl jag tror eller är säker på att Skeleffteå vinner guldet.
Sätter du imot???
2179![]()