Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
En jädrans tur att jag inte la en massa energi på HV i kväll.
Skämt åsido var på ett möte o hörde sista 3 minutrarna.
Vilket lag skall jag hålla på nu då?/susanne
hej alla hockeydåraridag drabbar dom två bästa lagen samman
västra frölunda--växjö lakers tror ja dom heter,,tommi kallios gamla mot dom nya,,
tv4-sport kl,19-00
skynda er nu att betala tv-licens,,bara denna match är värd de dubbla
jaha,,då va de överstökat![]()
En jädrans tur att jag inte la en massa energi på HV i kväll.
Skämt åsido var på ett möte o hörde sista 3 minutrarna.
Vilket lag skall jag hålla på nu då?/susanne
AIK ......
Nä får väl det bli Färjestad...... då, fast det tar emot lite
Men vad gör man inte för Åke!!!!
Håler tummarna för er i Karlstad nu när Frölunda tappade fotfästet!
Gråter ut ut ikväll........ behöver stöd från er iFrölundaiter för att klara kvällen.
Är i schook just nu........
Ha det gott!!!
Nej Teddi troliga final lag är Skellefteå vs Färjestad men AIK och Brynäs måste klaras av först.
2179![]()
AIK ......
Nä får väl det bli Färjestad...... då, fast det tar emot lite
Men vad gör man inte för Åke!!!!
Håler tummarna för er i Karlstad nu när Frölunda tappade fotfästet!
Gråter ut ut ikväll........ behöver stöd från er iFrölundaiter för att klara kvällen.
Är i schook just nu........
Ha det gott!!!
ja om ni höjer farten lite till och har samma flytt mä domarna som ni hade mot frö. då kan ni slå vilket lag ni vill![]()
Att göra mål på Frölunda ja det kan ju inte vara rätt eller hur men nu behövs ju bara en TV Teddi du vet varför.ja hänger väl på lite grann åke,,de e ju kul för värmland,, men,,dessa unga pöjkar silverberg ock järnkrok,, en fröjd att titta på,,egentligen ska dom ha namnet #silverberg--guldkrok#,,ja tror kanske att dom e värda guldet ändå,e de connys pojk silverberg??????,
eller nåt lag som inte gått hela vägen utav dessa fyra,,vet ej,,
sen tycker ja att frölunda ska ha guldet,,ja menar,,snudd på osportlighet att göra mål på dom,
så egentligen skulle brenäs ha matchstraff pelle,,som gör mål på våra pöjkar,,vi får höra med reidar,,en gammal "rättskipare",,han håller nog med att de e snubb på olagligt att göra mål på VF,,,
Att göra mål på Frölunda ja det kan ju inte vara rätt eller hur men nu behövs ju bara en TV Teddi du vet varför.
Jag håller helt med dig när det gäller de unga spelarna i Brynäs det är en fröjd att se dessa unga förmågor i Svensk hockey.
Men är de kvar nästa sesong?
2179![]()