• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

elitserien

lillian och reidar

HBK Medlem
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
2179
Medlemskap
2025
Sv: elitserien

Kan det bli 2-0 i matcher till FBK i kväll?
Ja varför inte tror vargen har vaknat hur vaken får vi se i kväll.
Frölunda 1-1 i matcher bara inte goa gubbar skriker på utvisningar vilket kan ge motsatt effekt.
Tacklingen på hovet är ju ett klockrent exempel på tacklingar som kan ge skador för livet.
2179 :music-icon::wideeyed:

Frankia

HBK vice ordförande
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
549
Medlemskap
2025

Kan det bli 2-0 i matcher till FBK i kväll?
Ja varför inte tror vargen har vaknat hur vaken får vi se i kväll.
Frölunda 1-1 i matcher bara inte goa gubbar skriker på utvisningar vilket kan ge motsatt effekt.
Tacklingen på hovet är ju ett klockrent exempel på tacklingar som kan ge skador för livet.
2179 :music-icon::wideeyed:

Härligt att se att du kan sia om framtiden :D Nu har vi 2-0 i matcher

F

F.d. 30092

Guest

Frölunda tar ner Brynäs på isen, det enda som kan avgöra denna matchserie är domarmissar när gnälspikarna I Bif sätter igång. Kör hårt Frölunda
:spinny:

T

Teddi

Guest

underbart moffas,,kanske blivande hockeyhjältar,,ja har bara pöjkar,,därav faffas,,men fem barn-barn,,så alla e inte faffas utan tre moffas,,:D livets karamell,,vi hörs,,snart gamle.faffas,,:D

schmid

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
353
Medlemskap
2025

Du e la för go!
Kram på dig Teddi!!!!
Du är en klippa som jag har sagt hela tiden.

Väntar med spänning att få träffa dig igen!!!!

Go Go Frölunda!

Ser fram emot krabborna i vår!;)

Ha det gott!!

Senast ändrad:
T

Teddi

Guest

Du e la för go!
Kram på dig Teddi!!!!
Du är en klippa som jag har sagt hela tiden.

Väntar med spänning att få träffa dig igen!!!!

Go Go Frölunda!

Ser fram emot krabborna i vår!;)

Ha det gott!!

hallå hasse,,tack för dom orden,,men ja är ingen klippa,,än mindre nåt föredöme eller förebild för oss övriga,men ett pris som ja står fullt ut för:)
de e väl klart att ja ska bjuda på krabba,,de har ja ju lovat,,båten kommer i nu till april,,
vi ska montera en el-talja,,de blir då lättare att fiska havskräfta på större djup,,vi hade ingen båt förra året,, men åren dessinnan fick vi över tvåhundra krabbor varje säsong,,

ock ja har också lite stolthet kvar,,nämligen att själv bestämma vem utav 7000 som ska få känna på lite skaldjur,,du är en av dom hasse,,sen får vi inte glömma frölunda :D ha de gött vi hörs,,tack för ett personligt samtal,,teddi,,

frimo

HBK Medlem
Kommun
Skövde
HBK-Nr
28618
Medlemskap
2025

Guldet stannar i Karlstad.....håller tummarna för att HV71 åker på däng ikväll igen.:yes:

lillian och reidar

HBK Medlem
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
2179
Medlemskap
2025

AIK gnaget Luleå 2-1 i matcher nästa hovet. Vilja slår klass jag tror Luleå åker ur.Modo lika så.
Så inget av lagen kan vara säkra men Hv vs FBK är en liten matchboll.
3 - 0 Ja då är det nog godnatt för HV - 71 de har kniven på strupen nästa i kaffeburken kan bli en svår nöt att knäcka.
Brynäs vinner i kväll 2-1 i matcher.:music-icon:2179 men Fölunda går vidare till semie
Tidigare rättskipare

Senast ändrad:
F

F.d. 25270

Guest

DSC_6426_2.JPG

AIK.jpg

DSC_6449.JPG

Gammalt och nytt i SOLNA. Håll i hatten Luleå

Mvh
Harry Hymer:
:msn_flower::msn_flower::msn_flower:

F

F.d. 25270

Guest

Ja vad säger man :D en stort GRATTIS till fjollträsk är ta mig tusan imponerad, men rätta mig om jag har fel tränare från Brynäs assisterande tränare Brynässpelare :D.

Lycka till från Gävle

Är väl skönt att de fått jobb i Solna när det inte fanns ngt kvalificerat lag hemma i Gefle. Annat var det på "saftpiraternas" tid. Tror f.ö. Brynäs går långt men osäker på om AIK överlever en semi.
Mvh
Harry Hymer
AIK forever

Pelle&Lena

HBK Medlem
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026

Är väl skönt att de fått jobb i Solna när det inte fanns ngt kvalificerat lag hemma i Gefle. Annat var det på "saftpiraternas" tid. Tror f.ö. Brynäs går långt men osäker på om AIK överlever en semi.
Mvh
Harry Hymer
AIK forever

Jadu sätt en slant på dom hade jag gjort, skridskostarka lag räcker långt men lirat Brynäs har jag gjort, så jäkla kul att se glödet slå klass.
Lycka till, AIK-Brynäs i final :applaus:häftigt.

Mvh
Pelle

F

F.d. 25270

Guest

Ja AIK - Brynäs vore en drömfinal tycker jag. Två klassiska lag där segraren skulle få mina applåder.
Mvh
Harry Hymer

PS Vilken tränare var det som surnade till mot slutet av grundserien när han och hans lag kritiserades av supportrarna. Han utbrast då "skit på er j-vla medgångssupportrar". DS

Frankia

HBK vice ordförande
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
549
Medlemskap
2025

Hej

Idag tar jag mig ut till en fullsatt Löfbergs Lila Arena (LLA) för att förhoppningsvis se FBK ta en seger och öka ledningen till 3-1 i matcher.

Frögren verkar vara tillbaka efter feber, och han saknades i förra matchen. Hoppas att Torpet kommer tillbaka efter skadan.

LYCKA TILL FÄRJESTAD !!

Farjestad_BK.jpg

Toppen