man jämför alltid med man har elbil o elhusbil vi är vana med att tanka och köra går ej med batteribil blir ej någon ordning fören det kommerEfter att jag läst lite olika inlägg i denna tråd... Så tycker jag....
Att problemet är inte att en elbil har kort räckvidd vid kalla väder förhållande...
.
Jag tycker det är mer personliga saker som avfärdar en elbil om vintern...
För skall man/vi vara aktiva i en förändring så måste man ju även kunna ändra på sina egna inställningar för att se det positiva i en omställning.
Många av oss skulle säkert klaga om den nya bilen bara klarar 2500 km....När min gamla klarade 5000km på en tank/laddning... Obs (bara ett exempel)
Vad gör vi då?.... Jo vi gnäller..... Och utgår ifrån oss själva istället för att se helheten och syftet med förändringen....
Så länge vi strävar emot så kommer förändringen aldrig att ske....
Och i och med detta så tror jag att många av oss inte har viljan till att aktiv göra en förändring.....När jag hör hur ni klagar
Njut av dagen för i morgon kan det vara "kört"..
bränsle cell eller vätegas fordon man gnäller alltid när man osäker hur det blir mycket bättre med övergång till miljöbränsle undertiden innan
nya tekniken är möljig undrar varför det är så tyst med miljöbränsle även från mp