Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
okej känns lite surt när det finns sat antenn på taket å just nu en tjock 14 tummare.
Men blir det bra bild? eller är den känslig? Hur funkar den ?
Är det någon som har koll på elförbrukning i PlattTV kontra analog?
Bosse B
Jag gjorde samma sak, skaffade Win-TV och ersatte tv-antennen med en antenn för wlanmottagning.Vi har kastat ut tvn och använder bara datorn kopplad till Diginova antennen, har funkat perfekt hela sommaren. Tv stickan köpte jag på Mediamarkt för under 300:-.
Jag gjorde samma sak, skaffade Win-TV och ersatte tv-antennen med en antenn för wlanmottagning.
Jag köpte nyligen en Dmtech 24 tum digital-TV på Netonnet. Den går på både 12 och 230 volt och har inbyggd både digitalbox (valfritt mark- eller satellit) och DVD/CD-spelare.Är det någon som har koll på elförbrukning i PlattTV kontra analog?
Bosse B
Nej, jag ersatte tv-antennen med wlan-antenn pga att den blev överflödig. Jag använder alltså samma fäste och genomföring som till tv-antennen. Wlan-antennen gör att jag kan få in olåsta hotspots på stort avstånd. Som TV-antenn använder jag den lilla antenn som medföljer Win-TV.Hej, Anders! Nu blev jag verkligen nyfiken!
Menar du att W-lan antennen (Campus), fungerar lika bra som Tv-antenn till Win-TVstickan??? I så fall skall jag beställa den omgående! (Campus alltså!)
Julian