Sam Eriksson
HBK Medlem
var köper jag en Efoy bränslecell och hur stor behöver jag för att ladda 520 ah?
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Beroende på var man placerar den behövs inte det stora hålet, placerat min i garaget och behöver då endast det lilla för avledning av kondens.Plus ett 10cm hål för att avleda värmen(över 60grader)Visa bilaga 199520
För att inte tala om hålet i plånboken
Plus ett 10cm hål för att avleda värmen(över 60grader)Visa bilaga 199520
Inga problem att montera så, både Forsbergs och Husbilslandet gör det.Känns inte helt bra att släppa ut värmen i garaget,måste nog placeras luftigare eller avledas.
Efoy kommer i ny modell med litiumbatteri nu.
WARNING!
The temperature of the moisture-saturated waste gases may exceed 60°C/ 140°F during operation. This constitutes a scalding hazard. The waste gases may contain substances that are harmful to health. Avoid inhaling waste gases directly or for extended periods. The insulated exhaust hose must be vented outside.
Ja jäklar.. jag hade 10 av 10 gånger istället satsat på ett rejäl lithium-batteri anpassat för den personliga förbrukningen, då kan man stå flera dygn utan att behöva ladda, till slut rullar man troligen vidare på nya äventyr och laddar upp snabbt för nästa uppehåll.För att inte tala om hålet i plånboken