Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Nej faktiskt inte. Har försökt med både lägsta och högsta upplösning. Bäst resultat fick jag på väg hem från affären med den nyinköpta kameran. Kameran var då handhållen och filmade från passagerarsätet. Alltså en bit in i bilen från vindrutan räknat. Tycker att bilden blir lite ”blurrig” även på högsta upplösning. Hoppas på att någon annan kan komma med goda råd om bästa inställning och kanske även placering av kameran.Jag har precis besällt en Garmin 55. Har Kjell1351 hittat den bästa inställningen?
Det har varit intressant med Dash Cam med GPS. Har haft den i ca 5 år. Vi har blivit hänvisade ibland av GPS andra vägar förbi i köer mm nere i Europa. Då har det varit kul att titta på filmen och samtidigt se var på kartan (Google Maps) var man åkte. Även när man sett något intressant men inte stannat så kan man anteckna i efterhand var det var någonstans.
....och koordinater där man kört.Den visar exakta vägen bredvid filmen. Tar man bort filmen så tar man bort vägen från kartan också. Den visar även hastighet.
Har du möjlighet så kolla Promobil nr 3 i år, där har dom gjort en jämförelse test mellan 5 st dashcams för mellan 80 och 250€.Priserna varierar minst sagt på dessa kameror,från några hundra till flera tusen kronor, förslag på kamera mest för pengarna?