Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Jag beställde ett 300 AH "litium" från Creabest för några dagar sedan, och hoppas det anländer under kommande vecka.jag ber om ursäkt har en bekant som är glad nu
är det nån som vet nåt om detta fabrikat av batteri
Tja, enligt min bils kontrollpanel så förbrukar den ca 2 amp till gud vet vad så snart vi är i bilen, och runt 1 amp till när invertern är på.vad skoj själv campar jag bara på sommarn tänkte köpa 200 ah
bör räcka 1 vecka med solcells hjälp
lycka till med batteriet
Spännande, har själv kollat på deras hemsida och funderar på att köpa ett på 200Ah. Lägg gärna en blänkare på denna sida när du fått hem batteriet och installerat det. Tack på förhandJag beställde ett 300 AH "litium" från Creabest för några dagar sedan, och hoppas det anländer under kommande vecka.
Helt novis på litium, men hoppas såklart det ska funka bra.
SjälvklartSpännande, har själv kollat på deras hemsida och funderar på att köpa ett på 200Ah. Lägg gärna en blänkare på denna sida när du fått hem batteriet och installerat det. Tack på förhand
Håkan
100 kg!!! Det är 10 flak pilsner!!Nu är mitt 300ah hemma, upp-packat och monterat
Kom med Schenker i en väl skyddad kartong, minimal risk för transportskador! Full-laddat, bara att montera.
Sitter hur fint som helst, gott om plats för ett till om jag vill utöka kapaciteten.
Och ska iväg över helgen, så får återkomma hur det fungerar i bruk
Tillägg, bonus:
Utrymmet där batteriet står var på bredden fyllt med 3 st Gelbatterier, a 42 kg/st. Det nya väger styvt 30 kg, så närmare 100 kg lastvikt till också![]()
12 om du har 33 cl burkar100 kg!!! Det är 10 flak pilsner!!Kul att följa dina erfarenheter!
HBK är fantastiskt. Lär sig väsentligheter hela tiden!12 om du har 33 cl burkar
Ja, de stänger av under noll och vid 65 grader.Någon som vet om BMSen på Creabest stänger av laddningen under 0C?
Nu hittade jag mailet när jag själv ställde fråganNågon som vet om BMSen på Creabest stänger av laddningen under 0C?