Sv: Chevrolet Van blir husbil
Får ju pilla med lite annat nu medans jag väntar på att lackfirman skall ta bilen.
Slet bort lite kablar jag har stört mig på ett tag. Det har varit till halvljusautomatiken, men så trångt som det är där framme vid batteriet kändes det bättre att ta bort den grejen, för å få lite mer plats. Förlåt den gamla ägaren som säkert jobbade ner sig jättemkt med detta

eller om det gjordes vid importen?
Så har jag svetsat ihop reservhjulshållaren och målat den med, nu borde den ju hålla några år till:
Provmonterade kepsen :
Vill ha i lite lampor i den men får se hur jag gör.
Testade grillen lite för å se om det passade med tutorna på plats och jag tycker det blev snyggt med svart grill:
Tutorna, ett måste på en sån här bil ju:
Nu är den redo för lack iaf. Går det som planerat så hämtar dom den imorrn halv sju

Ska bli gött å få iväg den! Har jobbat som en tok idag, nog personrekord i hur mkt jag har fått gjort på en å samma dag iaf.
Köpte ett par sånna här med:
Tanken är att dom skall sitta här:
Blir nog najs med 6 sånna på kepan. Skulle haft den färdig ikväll men bladet till sticksågen gick av å när jag skulle åka å köpa nya gick avgasröret av på 740in så det blev inget med det, Får lämna den nån annan dag istället, hade jag lagat det så hade jag inte hunnit färdigt med chevan så...