• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Champion elverk, utförsäljning.

kullen

HBK Medlem
Inlägg
372
Kommun
Botkyrka
HBK-Nr
3656
Medlemskap
2024
Jag beställde också ett elverk. Det gjorde jag på en gång när tipset från TS kom, jag resonerade ungefär som en annan skribent att vad f-n, hela beställningsproceduren gick smärtfritt, legitimationen med BankID sker ju inte förrän man är inne hos Klarna så allt var klockrent, MEN jag skulle aldrig ha fullföljt med något annat betalningsförfarande. Fakturan kom på mejl någon timme senare.
På förmiddagen idag ringde jag till Klarna och frågade vad som händer om det inte kommer något paket och fick till svar att om inte paketet kommit när det är ca. 1 vecka kvar tills förfallodagen så hör jag av mej till Klarna och får då ytterligare 21 dagar på mej att betala fakturan och under tiden så undersöker Klarnas team vad som har hänt. Om det kommer något paket så kommer jag att öppna det hos ombudet och kolla så det inte bara är en cementklump som kommer. Kommer naturligtvis inte att provköra det hos ombudet.
 

Ingrid o Pålle

HBK Medlem
Inlägg
6.637
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
3493
Medlemskap
2024

chiquita

HBK Medlem
Inlägg
387
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
4243
Medlemskap
2025
För den som huvudsakligen ska ha elverket för att ladda husbilens batterier via den inbyggda laddaren, finns detta alternativ:


Litet, smidigt, lätt och (relativt) tyst.

Pålle
Hmm, fast det elverket är 2-takts. Annars är det ju en bra storlek för att ha med i husbilen.
 

Lasseboy

HBK Medlem
Inlägg
1.417
Kommun
Borås
HBK-Nr
11736
Medlemskap
2024
Troligen bluff, Nu har de nekat mitt köp.
Fick denna info på Klarna!
Ditt köp nekades

Ditt köp kunde inte godkännas på grund av den automatiska godkännandebedömningen.

Vår Kundservice kan inte ändra resultatet av godkännandebeslutet och har ingen mer information om den automatiserade kreditbedömningen.

Chatta med Kundservice om du har några frågor angående ett annat köp.
 

Per & Carina

HBP Admin
Inlägg
1.787
Kommun
Örebro
HBK-Nr
10712
Medlemskap
2024
Troligen bluff, Nu har de nekat mitt köp.
Fick denna info på Klarna!
Ditt köp nekades

Ditt köp kunde inte godkännas på grund av den automatiska godkännandebedömningen.

Vår Kundservice kan inte ändra resultatet av godkännandebeslutet och har ingen mer information om den automatiserade kreditbedömningen.

Chatta med Kundservice om du har några frågor angående ett annat köp.
Jag har ännu inte fått detta besked. Jag väntar med spänning på hur det går.
 

redtop2

HBK Medlem
Inlägg
128
Kommun
Kävlinge
HBK-Nr
25674
Medlemskap
2024
Hej, min son beställde en Mighty Atom och bad mig att hämta generatorn på plats i Kävlinge, samt starta den så att den var OK. Jodå den finns till ett pris av 6.795:- dock enbart bensin som bränsle. Den finns även som Dual Fuel-version, och kostade något över 10 tusen.
Han hade ganska många generatorer, som jag såg med egna ögon på lagret, och han var seriös.
Hemsidan: Master Kartlube
 

Per & Carina

HBP Admin
Inlägg
1.787
Kommun
Örebro
HBK-Nr
10712
Medlemskap
2024
Hur går det, har det levererats någonting?
Ingen leverans. Har anmält detta till Klarna som skjuter betalningen så jag har tid att ta kontakt med firman. De verkar inte finnas då länken till hemsidan på fakturan inte finns. Verkar inte gå att få någon kontakt med firman. Ska anmäla det till Klarna. Det betalas iaf inte något om det inte levereras.
 

Tompan60

HBK Medlem
Inlägg
1.843
Kommun
Solna
HBK-Nr
30589
Medlemskap
2025
Ingen leverans. Har anmält detta till Klarna som skjuter betalningen så jag har tid att ta kontakt med firman. De verkar inte finnas då länken till hemsidan på fakturan inte finns. Verkar inte gå att få någon kontakt med firman. Ska anmäla det till Klarna. Det betalas iaf inte något om det inte levereras.
Regeln stämmer. Verkar erbjudandet för bra så är det inte sant....
 

Lasseboy

HBK Medlem
Inlägg
1.417
Kommun
Borås
HBK-Nr
11736
Medlemskap
2024
Samma här Klarna flyttade fram fakturan 21 dagar.
Jag har redan för 3 veckor sedan försökt få kontakt med dem, har skrivit flera gånger samt bett om kollinr.
Men inte hört nått!:oops:
 
Toppen