• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

CampingCard ACSI

Amstel

HBK Medlem
Kommun
Orust
HBK-Nr
3309
Medlemskap
2025
Sv: CampingCard ACSI

När vi köpte ACSIkortet förra året (2010) fick vi förutom katalogen i bokform även en DVD-skiva med alla ACSIcampingar i Europa som skall installeras i datorn. I år kostar denna DVD ca. 200kr.(?). Jag vill påpeka att antalet ACSIcampingplatser på DVDn är ca.3 gånger fler än på webbsidan. Dessutom behövs ingen internetuppkoppling. Finns även som POIs till navigatorn. Campar man inte så ofta räcker det givetvis med ACSI på webben. :wink:
Julian

F

F.d. 25023

Guest

Hej,

På DVD'n är det nog alla ACSI-campingar som är listade, dvs ACSI-godkända, och de är massor mer än dem som man får rabatterad pris med ACSI-CARD.
Två olika saker.

På webbsidan ovan är det bara ACSI-Card campingar som är med.

hälsning
jyrki

Nordichusbil

HBK Medlem
Kommun
Piteå
HBK-Nr
3791
Medlemskap
2025

Hej!
Har ni fått era ACSI-campingcard som ni beställt från ACSI? Beställde mitt den 23 december men har ännu trots flera mail inte fått mitt.

F

F.d. 29801

Guest

Jag beställde den 31/12-10 och har inget fått.

Roland.

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040

Jag köpte min ACSI av CaravanClub den kom inom en vecka kostar kr 190,-.

Det krävs inget medlemskap, samma pris oavsett.

Gunnar /medlem

tommya

HBK Medlem
Kommun
Simrishamn
HBK-Nr
7112
Medlemskap
2025

Hej.
Jag beställde Acsi i början på dec från webbshopen,blev lite orolig att best inte kom,men det kom igår 2/feb,jag hade best 2 st av misstag,så är det någon som vill köpa ett ex så hör av er 076-7885721 Vi lämnar snart regn och rusk och åker söder över.
Mvh
Tommy&Christel

Toppen