• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Generell fråga Byta bilbatteri i Rollerteam 2013

krinil

HBK Medlem
Inlägg
3.947
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025
Blir inte klok på om det är en Fiat eller en Ford. Men det vet du väl? Ser sedan att det ligger en välskräddad Roller Team heltäckningsmatta i hela förardelen. Går inte den att dra bort?
 

Michael_MMX

HBK Medlem
Inlägg
15
Kommun
Malmö
HBK-Nr
34658
Medlemskap
2024
Ser ut att vara en Ford, i alla fal enligt emblemet på ratten. Har dock ingen aning om var batteriet sitter på den modellen. Men jag hittade följande vide om dolda batteri på Ford Transit, kanske den hjälper.
 
Senast ändrad:

håkansson2

HBK Medlem
Inlägg
1.576
Kommun
Kinna
HBK-Nr
21121
Medlemskap
2024
Våran husbil är halvintegrerad. Mindre utrymme i förarhytten. Finns tyvärr ingen sådan lucka.
Ser ut att vara en Ford. Definitivt ingen Fiat Ducato.
De flesta svaren du fått här har utgått från att det är en Ducato du har. Om du kan skriva ned vad det är för en bil du har så kanske någon kan ge ett relevant svar.
 

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
9.847
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Jag har skrivit det många gånger förr, och jag skriver det igen:

Om man vet registreringsnumret på fordonet som frågan gäller, är det mycket enklare att ge relevanta svar.

Pålle
Tyvärr hjälper inte Reg nr i detta fallet för de som registrerar Rollerteam anger inte basfordon utan det behöver man veta pga att man har erfarenhet av modellen eller kan se det på bifogat foto.
 

Montreal

HBK Medlem
Inlägg
11.822
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2025
Tyvärr hjälper inte Reg nr i detta fallet för de som registrerar Rollerteam anger inte basfordon utan det behöver man veta pga att man har erfarenhet av modellen eller kan se det på bifogat foto.
Det som gör mej lite förundrad är att trådstartaren inte vet vilken bil hon har? Det borde väl stå i fronten eller på ratten?
 

Beda & Botvid

HBK Medlem
Inlägg
32
Kommun
Östersund
HBK-Nr
22260
Medlemskap
2024
Snoka eller hjälpa till..?? Med hjälp av offentliga uppgifter kan man få fram dessa uppgifter, kan stämma med TS namn och bostadsort… andra får kolla på bil och ev motor/ plats för batteri
 

Bilagor

  • IMG_9039.png
    IMG_9039.png
    163 KB · Visningar: 33
Toppen