• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Bonzo till Santa Pola

F

F.d. 29862

Guest
Sv: Bonzo till Santa Pola

Hej och trevlig resa! Det sägs att det börjar bli trångt där nere, inte bar dit ni åker,
utan flera platser söderöver. Har ni bokat plats eller....
Leve bobilsfolket!
 
F

F.d. 14497

Guest
Sv: Bonzo till Santa Pola

Hej
jag tror att du är en lurig gubbe!! Hade du kommit så långt, utan att titta in och ta en fika med oss? jag har följt dina inlägg och även din fotokonst, så du måste överbevisa mig och Bonzo.
annars har vi det gôtt i värmen

.................................//lowelowe :)
 

TeknikLasse

HBK Medlem
Inlägg
1.866
Kommun
Mora
HBK-Nr
3335
Medlemskap
2025
Sv: Bonzo till Santa Pola

Hej Bonzo! :)

Från Mamma får man inga kort... kan du inte ta ett par kort där de står så man får en bild av hur de har det!:oops:
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Bonzo till Santa Pola

På tal om att skicka kort finns det en app "Riktiga vykort" där man skickar vykort direkt från telefonen.

Du tar kortet, Posten fixar resten för endast 19 kr.
Högblankt vykort i A5-storlek!

mzl.shtfuuxs.320x480-75.jpg
mzl.nuuztvjx.320x480-75.jpg
 

TeknikLasse

HBK Medlem
Inlägg
1.866
Kommun
Mora
HBK-Nr
3335
Medlemskap
2025
Sv: Bonzo till Santa Pola

Hej och tack Bonzo!

Härligt att se att mamma och Nisse är på plats och att de ser ut att må bra.

Hennes mail kom igår, och vi har pysslat i Fåsås hela helgen... Hon har alltid så bråttom. Haha... :)
Jag ska svara på hennes mail alldeles straxt, så du kan ju fråga i morgon om hon läst det. ;)

Ha det så bra där nere, och vem vet, kanske ses vi till vintern. Jag och Emma tar kanske en flygresa ner och hälsar på.

Ha det så bra i värmen!

Mvh Lasse & Emma
 
T

Teddi

Guest
Sv: Bonzo till Santa Pola

Bonzo!!
Nu var det ett tag sedan du skrev något...vad händer på Santa Pola???

hej,,ja vet inte om han kommer ut på nätet,,i dåligt väder e de många som är ute o tar kraft från varandra,,
för övrigt e de sin gilla gång,,sven-åke kommer upp te mej o får lite medicin:p med jämna mellanrum,,en görgo gubbe,,tacka f-n för det,,han kommer ju från onsala,,alldeles vedbrid där ligger vallda,,där bor min husbilskompis,,
annette ludde sellden,,kram på dej annette,ha de gott alla från oss,,teddi,,
 
R

Roffe T

Guest
Sv: Bonzo till Santa Pola

Hej.På Cabopino fins stora platser.Där står dom med stora Amerikanska traillers.Har själv stått på Santa Pola,och våran bil är över 9m med cyklarna där bak.Det har nog gått att stå där med en meter till.Det fins nog inte så många så stora platser att tillgå på Santa Pola. Hälsn. Roffe T.
:spinny:
 
R

Roffe T

Guest
Sv: Bonzo till Santa Pola

Hej Bonzo. Hur har ni det däruppe i regnet?Vi har det bra mellan skurarna här nere i Fuengirola.Ville bara fråga om det var 25 nov.som fem års jubileum för Husbilsklubben ägde rum? Ha det.
Hälsningar från Roffe T.
:spinny:
 
Toppen