• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Biologisk bildgåta

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Biologisk bildgåta

Annette, det ser faktiskt ut som kattmat, men det är det inte. Tyvärr blev det lite mycket reflexer från blixten som gör att det blänker för mycket.

Jappe

Senast ändrad:

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Ica Skånerost. Lite konstig färg, tyckte jag också. Så här blev det med en annan kamera:

bg14b.jpg

aake

FD HBK Medlem
Kommun
Krokom
HBK-Nr
1270
Medlemskap
2021

Jappe
Dina vackra katter känns i vart fall ordentligt biologiska (om än inte så gåtfulla).
Lägger här in facitbild på multestimmet. För övrigt har jag pga distraherande arbete (något en åldrande man borde avhålla sig från) helt tappat tråden; är det OK om jag lägger in ngt djur?
aake

Bilagor

• IMG_1031.jpg
    IMG_1031.jpg
    1,8 MB · Visningar: 1

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Det är ju det vi har väntat på, aake. Jag har bara skojat lite under tiden. Tillbaka till allvaret nu!

Jappe

aake

FD HBK Medlem
Kommun
Krokom
HBK-Nr
1270
Medlemskap
2021

Här aake VIII:

Europeisk fågel. Möjlig att artbestämma på den distinkta teckningen även för den som inte vet var jag har varit på resa. Art?

aake

Bilagor

• IMG_1085.jpg
    IMG_1085.jpg
    636,8 KB · Visningar: 2

aake

FD HBK Medlem
Kommun
Krokom
HBK-Nr
1270
Medlemskap
2021

Var aake VIII svårare än jag trodde? Finns i SV Europa, ja ända upp till S England faktiskt. Större bild i morgon om ingen kommer med lösningen innan dess.
aake

Toppen