Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Jag ?Har du möjligen någon bild på konstruktionen?
Jag har CBE EBL (Om det gör någon skillnad).
Var tas ström från generatorn ? via EBL eller direkt från startbatteri ?
Peter
Du bor i Din värld!men du bor i den verkliga världen.
Det tog lite tid att hitta!Till Julian, har du möjligen någon bild på konstruktionen?
Med all respekt Bredo. Du besitter en stor kunskap och ett stort intresse men jag tycker definitivt det vore bättre om du skrev på danska. Mycket lättare att följa med i resonemangen då
Nu er jeg ved at synes det er træls med disse personangreb på mit sprog som jeg gør mig meget umage med.Med all respekt Bredo. Du besitter en stor kunskap och ett stort intresse men jag tycker definitivt det vore bättre om du skrev på danska. Mycket lättare att följa med i resonemangen då
Nu er jeg ved at synes det er træls med disse personangreb på mit sprog som jeg gør mig meget umage med.
Jeg har skrevet med lidt Google og meget eget svensk.
Ønsker du hellere at jeg stopper mine inndlæg eller at du prøver på at forstå - hvis du vil.
TRÆLS og uden synlig venlighed trods mere end 1500 tack som åbenbat kan forstås.
Tilfreds.
...
Tack Lundsholm - det var i 11 timma - tack på vägne alla som kann använda mina innlägg.
Personangrepp - verkligen inte! Får väl sorteras in under språkförbistring.
Men jag vidhåller, danska mycket lättare att förstå.
Jag hoppas verkligen inte du tar åt dej av att vissa inte verkar vara på bra humör. Jag och jag är säker på att vi är många fler uppskattar verkligen att få ta del av din kompetens. Jag kommer säkert att ställa frågor till dej framöver och då känner jag att jag kan lita på svaren!
Som jag skrivit i andra trådar borde en del personer tänka mer på HUR dom säger saker och inte bara på vad dom säger. Om inte annat kan det bli ett annat vad om det sägs på galet sätt...
Finns en del gnälltendenser på forumet (som säkert jag själv bidragit till när jag varit "för" engagerad (läs irriterad).
Bredo du och vissa andra höjer kompetensen många steg i detta forum enligt mej!
Ha det gott!