gaisaren
HBK Medlem
Gokväll
Någon som har testat Biltemas heltäckande isolermatta? Om ja, skriv era erfarenheter.
ha d
Någon som har testat Biltemas heltäckande isolermatta? Om ja, skriv era erfarenheter.
ha d
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Gokväll
Tack för de svar som kommit. Sedan är det som det ibland blir här på forumet. Svar som inte ger någon vägledning. Vi har det finska täcket, som är mycket bra. Lite krångligt att hantera och då speciellt kring det som Markko är inne på. De invändiga "mattorna" är inte helt optimala och vi har inte lust att köpa plissegardiner, så skriv INTE om det. När vi är ute under våra tre periodsresor har vi börjat att fundera på bl.a. Biltemas täcke, därför frågan. Att skriva kass utan att redogöra för vad som man upplever som kass ger ingen vägledning utan bara irritation.
ha d
Jag har biltemas o tycker den funkar jättebra! Har ju inte testat den andra så jag: har inga åsikter om dom!![]()