• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Billig backkamera från Ebay

Bennsan

FD HBK Medlem
Inlägg
5.740
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
12368
Medlemskap
2021
Sv: Billig backkamera från Ebay

Hej köpte en exakt likadan på Tradera för lite över 800:-. Fungerar jättebra. Denna finns på Tradera idag:
Backkamera 7 tum TFT monitor TRÅDLÖS Nightvision IR
Säljs av: TellusTrade


899 kr (lägsta bud)
0 bud
eller

949 kr (köp direkt)
Fri frakt!
6 tim 53 min kvar till auktionens slut.
2 maj 15:40

Bennie
 
F

F.d. 55348

Guest
Sv: Billig backkamera från Ebay

I paketet ingick kamera med nightvisionmode, 7"skärm, 10m videokabel med RCA-kontakt,kablar till skärmen, fäste för skärmen, kapsling till skärmen för infällt montage. Hittar inte heller specen på kameran här men den är fullt tillräcklig enligt mig. Och för 400:- kanske man törs handla utan att ha hela specen på allt innehåll Kurt ;-)
Sen är det väl alltid en liten chansning att handla direkt från China men jag brukar gå på säljarens positiva feedback och hur länge han hållit på.
 
I

Ixeofors

Guest
Sv: Billig backkamera från Ebay

Enligt annonsen i länken är det bara display med tillbehör, står inte att kamera ingår.
 
F

F.d. 55348

Guest
L

Lacke

Guest
Sv: Billig backkamera från Ebay

Jag köpte något liknande för två år sedan och fungerar bra. Köpte en extra kamera så nu kan jag välja vilken som skall se nedåt och den andra bakåt. Har en omkopplare så jag kan välja vilken jag vill se på. Även bra att under körning kunna se bakåt.
 
F

F.d. 53078

Guest
Sv: Billig backkamera från Ebay

Kameran behöver 12v normalt sitter det :
röd kabel med Dc jack center skall ha 12v och höljet minus
Gul kabel brukar vara en BNC men kan vara en RCA Video
Vit kabel brukar vara ljud
 

Bilagor

  • kabel kamera.JPG
    kabel kamera.JPG
    37,5 KB · Visningar: 1.955

Affezell

HBK Medlem
Inlägg
4.029
Kommun
Söderhamn
HBK-Nr
4542
Medlemskap
2024
Sv: Billig backkamera från Ebay

Helt rät. Jag tog fel på annons. Skärmen såg lika ut. Paketet såg ut så här men det var en annan säljare och jag gav 402 Skr för paketet.

IR Waterproof 7" Rearview Reverse Parking Camera Kit for Truck Bus 10M Cable | eBay

Köpte nyss denna kamera från Ebay. Det finns en 10m lång kabel med mellan kameran och display. Ser ut som den också matar kameran med spänning.Går all ström till kamera via denna kabel ?
 
Toppen