• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Bildtråd

F

F.d. 25148

Guest
Sv: Bildtråd

Bilskroten heter Åkes bilskrot och finns i Ryd. Läste nyligen i tidningen att det kommer en fotoutställning i Stockholm senare i år med foton från skroten

F

F.d. 50064

Guest

Hej på er alla Foto fantaster
Bidrar med bilder tagna ur vår trädgård olika årstider.Du är välkommen att använda bilderna om du vill.Högerklicka på bilden spara bild som.Bild 1.Är tagen i en vatten tunna av plast.Bild 2. Vår krypen vid dammen.
Bild 3. Rosor som jag trädde igenom en ekbräda som jag hittade vi Kalmarsund
Bild 4. Vid vår damm.

En reflektion.jpgFrostat Loev.jpg

Kort_The Rose.jpgPin_kruka.jpg

Ha det fortsatt bra liv o kör försiktigt.
Anton:rolleyes:

Knerten

HBK Medlem
Kommun
Norge
HBK-Nr
180
Medlemskap
2024

Kanskje off-topic, men:
Om noen timer logger jeg ut her hjemme, så setter jeg og kona oss i "Knerten". Planen er å reise Vänern rundt med første stopp i Liljedal ved Grums.

Så blir det kanskje Gullspång, Sjötorp og Trollhättan. Nå blir det jo sjelden som planlagt - og det er det som er herlig med husbilslivet :)

mvh magne

utsikt.jpg

Inge Johnsson

HBK Medlem
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
1412
Medlemskap
2024

Ett tips kan vara Greviebackar utanför Ängelholm. Nu blommar Backsippan för fullt.

3467738905_7366af4bf0_o.jpg

3467747207_b048cce239_o.jpg

F

F.d. 55288

Guest

Så här har vi haft det sedan mitten av november-08, de inplastade fönstren går in på 7:e veckan. På två fönster på framsidan togs plasten bort i fredags. Nu är det lovat att allt ska bort till valborg. Hoppas det för nu vill vi börja se solen även innomhus.

100_1889.JPG

Leena

Toppen