Detta låter helt fantastiskt, det är bara att gratulera men kan du inte utveckla hur du använder bilen för att klara dig två dygn i -20º?
Ett 60Ah(?) batteri, om det är Gel-typ kan systematiskt utan risk urladdas ner till ca 20% kvar (med bibehällen livslängd)!
Om batteriet laddats av 230v kommer man upp till 100% laddning, bilen klarar själv endast batteriladdning upp till 80%!
Ca 80% av batterikapaciteten (48Ah) är disponibel utan att förkorta batteriets livslängd (om batteriet laddats mot 230v !
Även din bil förbrukar väl 12v el, ungefär enligt följande "mkt snåla" ex;
# värmepannan (Alde?) tar väl 1A, åtm 20Ah/dygn
# Cirkulationspumpen för värmen tar väl också minst 20Ah/dygn
# Frostvakt antar jag behövs tar kanske 10Ah/dygn
# Ev uppvärmning av gråvattentanken (om inte med vv-slinga) (? Ah)
# Vattenpumpen för disk, toa, friskv, etc tillkommer med ? Ah
# Lite belysning behövs väl också ? Ah
# Kyl, frys, kanske rentav TV, etc kanske tillkommer med ? Ah
Mot ovanstående exempel förstår jag inte att ditt batteri klarar ens ett dygn (men två?), även om den vore suveränt strömsnål (det är ju bara att räkna på något sätt)?!