Örjan o Helen
HBK Medlem
Hej, finns det någon som har monterat en backkamera själv , tips om bra märken o priser ,.tacksam för svar. Fransen.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Jag beställde en 7" monitor med 2 kameror och kablage på ebay från England för ett par månader sedan, snabb leverans kom på 3 dagar med utdelning vid dörr.Jag betalade 803:- inkl.frakt
Vill bara tillägga att den fungerar perfekt har på tidigare bilar haft Waeco men tyckte att dom tog till som attan vad gäller priset och jag skall trots allt bara kunna se vad som finns bakom bilen det gör jag precis lika bra med denna. Tog bort den inre backspegeln och monterade monitorn där istället kunde då dra kabeln i överskåp.
Härifrån beställde jag. den fungerar fint men blev lite fundersam min kom från UK men det står Hong Kong i annonsen.
2* CCD Reverse Camera + 7" LCD Monitor Car Rear View Kit for bus Truck | eBay
-------------------------------------------------------------------------------------Har du hunnit montera kameran? Är intresserad att beställa samma och undrar om det är bra grejjer? Tacksam om du kunde ta lite bilder på installationen.
Såg att det följde med 1x 5m videomkabel. Då lär man köpa en längre?
-------------------------------------------------------------------------------------
Hejsan Tulle, om det strular med kabel så finns det här. Fraktfritt.
Kolla bara om det skall vara Hane-Hona eller Hane-Hane el.dyl.
2xRCA - 2xRCA | Kabelgiganten
Lycka till. JANKRO.
Hej, finns det någon som har monterat en backkamera själv , tips om bra märken o priser ,.tacksam för svar. Fransen.