Eftersom jag har en liten dator (10 tum) i husbilen så har jag ibland behov av en större skärm, till foton exempelvis. Jag har sett att Netonnet säljer Andersson TV med HDMI-ingång, vilket betyder att den går att använda som monitor, antar jag.
Frågan är om dessa billiga TV-ar fungerar med marksänd TV! Så intresserad av TV är jag inte så att jag skaffar någon box. En annan fråga som inställer sig är varför dessa apparater marknadsförs som LED-TV när de egentligen är LCD-TV.
Jag tror mig veta att många i klubben använder dessa TV-ar i husbilen och undrar därför om ni är nöjda med bildkvalitén. Människans hudfärg i ansiktet avslöjar på ett ganska "brutalt" sätt kvalitén på skärmen!
3 frågor har jag!
1: Går de att använda som monitor till datorn?
2: Kan man se marksänd TV på dem?
3: Hur är bildkvalitén?
Tacksam för svar! Netonnets priser är ju mycket intressanta! 1290 spänn för en 16-tums TV med DVD och HDMI-ingång låter för bra! Var ligger haken?
Jappe
PS. En fråga till: Vad menas med regionsfri DVD?
Frågan är om dessa billiga TV-ar fungerar med marksänd TV! Så intresserad av TV är jag inte så att jag skaffar någon box. En annan fråga som inställer sig är varför dessa apparater marknadsförs som LED-TV när de egentligen är LCD-TV.
Jag tror mig veta att många i klubben använder dessa TV-ar i husbilen och undrar därför om ni är nöjda med bildkvalitén. Människans hudfärg i ansiktet avslöjar på ett ganska "brutalt" sätt kvalitén på skärmen!
3 frågor har jag!
1: Går de att använda som monitor till datorn?
2: Kan man se marksänd TV på dem?
3: Hur är bildkvalitén?
Tacksam för svar! Netonnets priser är ju mycket intressanta! 1290 spänn för en 16-tums TV med DVD och HDMI-ingång låter för bra! Var ligger haken?
Jappe
PS. En fråga till: Vad menas med regionsfri DVD?
Senast ändrad: