• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Allvarliga kommunikationsproblem!

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Allvarliga kommunikationsproblem!

Färdigbehandlad?

Ett par dagar efter det att jag kommit ut från sjukhuset så började problemen igen om än med mildare uttryck. Mediciner och ännu fler mediciner för att korrigera misstagen på Kungälvs sjukhus fixade eller lindrade besvären tillfälligt. MEN efter kolossalt pillerintag så är det status quo igen! Giv mig styrka! En enkel urinvägsinflammation orsakad av en urinvägskateter som suttit i urinröret i nästan en månad skapar konsekvenser!

Jag hann inte ut eller till toaletten efter en god måltid och pissade på mig igen! Mirakel inträffar inte i Sverige nuförtiden! Går man med en kateter i urinröret i nästan en månad så blir det ofelbart komplikationer!!! På sjukhuset väntade man och väntade man på att blödningen i urinblåsan skulle upphöra men miraklet infann sig inte. De lärde och kunniga skakade på sina huvuden och lade sina pannor i djupa veck men det hjälpte inte. Miraklet infann sig inte!

Kanske dags för häxdoktorer från Afrika, helst från Livingstones tidevarv.

Arg, jävligt arg Jappe!
 
Senast ändrad:

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Allvarliga kommunikationsproblem!

Jag kan prestera mycket mer i detta ämne men jag väntar lite och det tillhör väl knappast lämpliga ämnen för detta forum. Vänta bara, huvuden ska rulla, berg ska sjunka, djup stå upp o.s.v., fast vänta er inte för mycket från min lilla skruttpenna! Jag kanske dör innan! Jag tecknade inte någon privat sjukförsäkring. Jag litade på systemet.

Jappe
 
Toppen