• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Allvarliga kommunikationsproblem!

SirMcLain

HBK Medlem
Inlägg
6.732
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026
Sv: Allvarliga kommunikationsproblem!

Revolutionen avblåst. Det går inte att få kontakt med någon kostansvarig person här. Eftersom min hörapparat fungerar dåligt så skar jag bottnarna ur två plastmuggar och "skruvade" på öronen så efter den upplevelsen så är det ingen här som tar mig på allvar längre. Dock höjde det stämningen avsevärt på avdelningen. Faktum är att plastmuggsmetoden fungerar mycket bra.

Visst stöd får jag numera av "mattanterna" så jag klarar mig rätt så bra ändå. Personalen tycks ha tillräckliga problem med andra avvikare så dom vill väl inte konfronteras med nya "konstigheter".

Jappe

Akta dig. Du kanske åker in på en annan "låst avdelning".:D
 

SirMcLain

HBK Medlem
Inlägg
6.732
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026
Sv: Allvarliga kommunikationsproblem!

H%25C3%25A5lla+tummarna.jpg
 

EssoJ

HBK Medlem
Inlägg
781
Kommun
Laholm
HBK-Nr
69
Medlemskap
2024
Sv: Allvarliga kommunikationsproblem!

Skönt att höra att du är på gång igen. Om du orkar så lyssna på P1 tidiga morgonprogram idag där tar de upp kosten på sjukhusen.
EssoJ
 

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Allvarliga kommunikationsproblem!

Jag har nog missat det inslaget. Hur som helst så är jag slangfri nu och får antagligen finna mig i att bli "utkörd" idag. Mitt önskemål att ta med en sjuksköterska för alla eventualiter avslogs tyvärr. Jag har förberett min chauffeur på eventuell insats idag. En propå om tvättning och vaxning av Rollsen avslogs tyvärr. Livet leker till nästa gång. Om framtiden veta vi intet!

Jappe
 

Bennsan

FD HBK Medlem
Inlägg
5.740
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
12368
Medlemskap
2021
Sv: Allvarliga kommunikationsproblem!

Vårda honom ömt, han är ju en glädjespridare med en väldig humor som vi vill ha tillbaka på forumet så fort det går. När han berättade om engångsmuggarna på öronen höll jag på att bryta ihop av skratt. Det är en go gubbe som lockat till skratt åtskilliga gånger. Hoppas att han kryar på sig & snart är tillbaka på plan.

Bennie
 

Jack E

HBK Medlem
Inlägg
93
Kommun
Älvsbyn
HBK-Nr
74
Medlemskap
2024
Sv: Allvarliga kommunikationsproblem!

Hej Jappe!
Har med stort nöje läst alla dina eskapader under alla år.
Skulle gärna köpa "Lilla Moselboka", om det är möjligt.
Tack på förhand.
// Jack
 
Toppen