Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
- men det är betydligt längre tid än 12 år, tills de här alternativen är tillgängliga för oss alla!
En annan fråga är om vi kommer att ha råd att köra bilarna efter att bensin o diesel ha förbjudits. Magdalena måste ändå få milijarderna som förloras när fossila bränslen försvinner. Vad blir elpriset tex. för laddningen. Det kommer alla gånger bli förbjudet att ladda hemma från hushålls strömmen. Det blir nog laddstationer med vråldyr el som måste användas. Titta hur det var med villaoljan o dieseln för många år sedan. Magdalena ser till att få in pengarn o mer därtill. Så återigen kommer frågan, får vi råd att köra i framtiden, oavsett drivmedel.
Problemet löst.Lyft ut motorn och montera en dragbom fram.Sätt en häst framför bilen och fortsätt att njuta av husbilslivet
Man har ju naturligtvis ett tältstall med värme med sig. Det lägger man i fd motorrummet tillsammans med halm för hästen att ligga påKänner mig tveksam till om man kan få igång hästen ens med dieselvärmare efter några dygns fricamping i -25..![]()