Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Eftersom oljan är en ändlig resurs behöver vi använda den till annat än fordonsbränsle.Beräkningar pekar på olja i 43 år
Den senaste rapporten säger att världens oljereserver är lite över 1000 miljarder fat. Räknar man med att det nuvarande tempot i utvinningen fortsätter betyder det att det finns olja i 43 år till.
/M
Hej i forumet,
Är det ok att köra på HVO 100 i en Burstner 725
Om den är baserad på en fiat så skulle jag kolla med Fiat för säkerhets skull.Har nu kollat med Burstner och att det är ok att köra HB , vår modell är en Aviano i 725 - 2010.
Så lite bättre blir det iaf.
Euro5-husbilar har redan ett lägre pris i Tyskland jämfört med euro6 och inte blir det bättre efter detta beslut.Förbud mot bilar med högre utsläpp än Euro 6-standard. dvs har du en Euro 4, 5 eller ännu äldre så kan Tyskland bli ett trist ställe att åka till. Ja till dieselförbud i Tyskland - DN.SE