T
trevik
Guest
Sv: Äntligen Dovado TINY AC router
Denna funkar inte till tiny ac som kräver 12v
Denna funkar inte till tiny ac som kräver 12v
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Fick hem Dovado Tiny AC och läser gamla tråd om 12 V adapter. Har någon testat detta Ciggladdare till Dovado Pro och Tiny AC
------------------------------------
Hejsan ciggladdaren är nog inget att satsa på. Det står tydligt att den inte är spänningsreglerande, så har du bortåt 15V i systemet så ger den det ut till TINY'n. Det är i princip bara en sladd med en kontakt i varje ände utan någon reglering.
M.v.h. JANKRO.
Nån som testat setup med tiny AC, matad med Hotspot från mobilen och en chromecast i wifit? Kan man isf casta från den mobil man kör Hotspot från?
Eller måste man casta från ytterligare en mobil eller platta som är uppkopplad mot ACns wifi.
Jag hade problem vid ett flertal ställen nyligen i både Danmark o Tyskland.
I Tiny AC krävs ett lösenord på 8-15 tecken, flera av de wifi jag ville ansluta till hade färre än 8 tecken i lösenordet.
Vad göra?