Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hundpass är ett måste och alla ”vanliga” sprutet man normalt tar. Rabies ingår och har för mig att det var två spruter. Kolla med veterinären snarastHalloj på Er alla HBK:are...
Den här sommaren har det inte blitt så mycket resa med Hb:n... har mest vart "hemma"...men jag bor ju i husbilen nu !!?...men den har ju åkt mellan Ingarö och "gården" i Närke...
Men äntligen så är "Min andra långresa" bokad... åker nattfärja från Göteborg till Kiel den 22 november...
men denna gång har jag resesällskap...
Visa bilaga 180721
Världens goaste vovve....Fivel...vem är han då?.. en 8:a årig "Skällty" som har pensionerat sig hos mig..
Nu undrar jag...vilka vaccin måste han ha...Rabies...ja... mer då?..
Har hört nåt om Leishmanios...har nån erfarenhet av denna åkomma..har ni vaccinerat Era vovvar mot denna åkomma när ni farit ner söderöver...Det här hittade jag på SVA... tips mottages gärna...
Eftersom jag åker så sent denna gång så vill man ju köra på lite så man kommer ner till värmen fort...åker nog västra "nedfarten" som förra gången...ner mot Sevilla o sen in till Portugal och min härliga strand..
På återskrivande....
// Klasse