Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Gäller det även omgivningen?Har använt grönsåpa de senaste 30 åren i toatanken och aldrig haft några problem med lukten.
Att inte ha SOG kan ge "mycket problem"...Jag har fått för mig att det kan vara mycket problem med SOG. Rätta mig om jag har fel.
Att ha SOG kan ge mycket problem........för omgivningen.Att inte ha SOG kan ge "mycket problem"...
Absolut och med all rätt. Frågan är om en skvätt grönsåpa kan betraktas som kemikalie?I Tyskland har vi träffat på flera ställplatser där man inte får tömma toatanken om det finns tillsatta kemikalier i tanken.
Eller hur blir det med...?Absolut och med all rätt. Frågan är om en skvätt grönsåpa kan betraktas som kemikalie?
Grönsåpa är ett alkaliskt tvättmedel, så visst är det en, eller egentligen flera kemikalier.Absolut och med all rätt. Frågan är om en skvätt grönsåpa kan betraktas som kemikalie?
Har jag aldrig stött på. Kan i och för sig möjligen bero på att de har väldigt svårt att skriva infomationstexter på andra språk än Tyska....I Tyskland har vi träffat på flera ställplatser där man inte får tömma toatanken om det finns tillsatta kemikalier i tanken.
Jag använder OxyG som är bakterie och inga kemikalier.. ingen lukt o fungera mycket bra..Om jag minns rätt så var texten både på tyska och engelska. Kanske inte så vanligt med kemikalieförbud på de större allfartsvägarna. Det börjar ju också komma fler och fler automatiska tömningsstationer för toatanken.