Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Titta noga runt nederkant mot kretskortet, jag tror att du hittar en skarv där. Troligen sitter den lite hårt efter tjugo år.Tror ni har helt rätt där, har provat att peta upp hela kontakten men händer inget alls. Ser ut som om Pinheaders är fastlöden i kretskortet vilket gör att det inte går att ta upp hela kontakten. Ska testa er ide i dagsljus, återkommer!
Ja det är inte helt omöjligt faktiskt!Det kan även vara värme som är boven. Tex att isolering har legat dikt mot och delvis täckt kortet. Antagligen är utrymmet där kortet sitter helt tätt och saknar luftväxling.
Japp på det tyska forumet sa dom det också så jag kommer sätta ett litet ventilationsgaller när jag monterar ihop allting igen.Det kan även vara värme som är boven. Tex att isolering har legat dikt mot och delvis täckt kortet. Antagligen är utrymmet där kortet sitter helt tätt och saknar luftväxling.
Jadå återkommer med slutrapport!Hör av dig om hur det går med lagningen.....
Om det kan vara någon tröst så finns det förmodligen yrkesfolk som får större problem än du när det börjar att bråka i kabelhärvorna.
Obs. även att grönskan/klängväxter har börjat trivas i eländet.
Mexikanska extrainkopplingar.
Visa bilaga 232524
M.v.h. JANKRO.