Troligen inte, men man behövde kaffet för att inte frysa ihjäl på vintern!Var det därför det aldrig gick att få värme i en gammal VW 1200?
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Troligen inte, men man behövde kaffet för att inte frysa ihjäl på vintern!Var det därför det aldrig gick att få värme i en gammal VW 1200?
O.TVar det därför det aldrig gick att få värme i en gammal VW 1200?
Snygg bryggare, man kunde förr ocksåEn 12V-bryggare från 1959.
Visa bilaga 231899
Kokande vatten är lite svårare, då kylvattnet i regel är lite under kokpunkten.Skulle man kunna dra en slinga runt motorn som kokar upp kaffevattnet på något fiffigt vis?
Finns specialanpassade hållare för Bullens Pilsnerkorv (oöppnad burk) till snöskotrar (10-15 minuter, så är det klart att äta).Det finns ju de som lägger ett matpaket, i folie på motorn för att sen få en varm måltid.
Linda en slinga runt avgasröret och katalysator. Då borde du få varmvatten som heter duga....Skulle man kunna dra en slinga runt motorn som kokar upp kaffevattnet på något fiffigt vis?
..körde 1200 bagge som 16 åring!O.T
Min förstabil var en 1200 bagge 65'a med 6V-system, starta den med ett 12V-batteri på vintern, då blev det fart på startmotorn, var bara 16år den gången, och kunde inte så mycket om bilar då, å nån kaffekokare hade den definitivt inte, men värmen va bra, den hette Eberspächer
Absolut ingenting..., sorry!Vad har det med 12 volt kaffekokare att göra???