• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Webbansvarig

JonasS

HBK Medlem
Kommun
Växjö
HBK-Nr
9235
Medlemskap
2025
Sv: Webbansvarig

Det är nog så att trådskaparen vill slå ett slag för att lägga nya trådar i sina rätta ämneskategorier. Alltså att placera trådar om batterier eller solceller i ämneskategorin Elförsörjning eller trådar om el-motorvärmare till Fiat -10 i ämneskategorin Sköt om husbilen.

Kanske kunde uppmaningen skrivits lite mera lättförståeligt men jag hoppas att det är så det är tänkt.

Hur som helst vill jag gärna passa på att uppmana alla våra härliga skribenter att försöka välja rätt ämneskategori först och därefter skapa sin nya tråd/ämne. Gå till förstasidan genom att till exempel klicka på HBK-loggan överst på sidan. I högerspalten återfinns alla ämneskategorier. Klicka på den som är lämplig till din nya tråd. Välj sedan Nytt ämne och skriv därefter din fråga/tips/fundering eller vad det kan tänkas vara.

Detta spara massor av tid för oss i HBK Web. Vi slipper att flytta trådar och det ser snyggare ut i framför allt Under markisen eftersom alla hänvisningar om flyttade trådar inte behövs.

Och tycker att det i detta forum skapas alltför många nya trådar om saker som redan avhandlats. Sökfunktionen ska användas först och om svaret inte hittas så fortsätt i lämplig befintlig tråd.

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025

Det finns för och nackdelar med detta. Jag läser ibland på andra forum för fotografi och där händer det då och då att någon plockar upp en gammal tråd och spinner vidare med nya vinklingar på ämnet. Oftast får då stackaren kritik för att ha skrivit i en gammal tråd i stället för att få svar på sina nya frågor.

Hur man än vänder sig så verkar ändan fortfarande vara bak :rolleyes: .

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Solidaritet?

Seriositeten tynger menigheten
och det stora allvaret rullar in
sky skojet och lättsamheten
”min sorg borde vara din”

Jappe

T

Teddi

Guest

med den stora anslutningen av nya medlemmar så kan nog inte ämnen bli inaktuella,,
mångfalden är en gåva,,den finns här,,:D:D

Toppen