• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Webbansvarig

atina1

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2025
Hej jag "lider" ( m. alla dessa flytt) verkligen med er har folk i allmänhet "bara" gått 5 år i skolan !
Mvh.

F

F.d. 52909

Guest
Sv: Webbansvarig

..är inte riktigt med på vad du menar nu, ett förtydligande vore jag tacksam för.

5 år i folkskola ?

alla dessa flytt ?

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Jag citerar min lärare i svenska: det dunkelt sagda/skrivna är det dunkelt tänkta.

atina1

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2025

Jo jag tänker på vårat "Forum" Att där står Innehåll jo jag kan tänka mej att det förbryllar för en hel del, som då ställer till det för dom som sköter det hela med att flytta & ha sej!
Eller är det så himla svårt att lägga ett inlägg där det skall vara (5 år!)!
Rätta mej om jag är ute & cyklar i snövädret!
Mvh.

Peter Lindblom

HBK Medlem
Kommun
Säter
HBK-Nr
10167
Medlemskap
2026

Ni får ursäkta, men jag begriper ingenting :confused:
Om inlägget är tänkt att nedvärdera dom som gått få år i skolan men oftast är smartare än oss allihopa när någonting inte fungerar kan jag berätta att min dotter som snart gått ett år (har läst alla böcker om Harry Potter) i skolan stavar och bygger meningar bättre än trådskaparen.

Nu låter detta som ett påhopp men den ursprungliga posten låter som ett "fylledille"påhopp på dom som inte slutfört grundskola av någon anledning.

Peter :confused:

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025

Det är nog så att trådskaparen vill slå ett slag för att lägga nya trådar i sina rätta ämneskategorier. Alltså att placera trådar om batterier eller solceller i ämneskategorin Elförsörjning eller trådar om el-motorvärmare till Fiat -10 i ämneskategorin Sköt om husbilen.

Kanske kunde uppmaningen skrivits lite mera lättförståeligt men jag hoppas att det är så det är tänkt.

Hur som helst vill jag gärna passa på att uppmana alla våra härliga skribenter att försöka välja rätt ämneskategori först och därefter skapa sin nya tråd/ämne. Gå till förstasidan genom att till exempel klicka på HBK-loggan överst på sidan. I högerspalten återfinns alla ämneskategorier. Klicka på den som är lämplig till din nya tråd. Välj sedan Nytt ämne och skriv därefter din fråga/tips/fundering eller vad det kan tänkas vara.

Detta spara massor av tid för oss i HBK Web. Vi slipper att flytta trådar och det ser snyggare ut i framför allt Under markisen eftersom alla hänvisningar om flyttade trådar inte behövs.

PatricS

HBK Medlem
Kommun
Umeå
HBK-Nr
2899
Medlemskap
2025

Påminner mig lite om när jag för 12-13 år sedan gjorde en faktabas om nukleära, biologiska och kemiska stridsmedel.
Bad uppdragsgivaren om hjälp med att kolla "min svenska" för att det skulle se "bra och ut" mm.
De anställde en polska som hjälpte mig med "svenskan" - hon hade läst många poäng på universitet och var jätteduktig på svenska.
Det blev BRA!!
Lite off topic men - kom bara på det just nu - vet ej varför.
Spelar nu pidro och är lite salongsberusad. :)

atina1

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2025

Hej Michael Johansson!
Jo tack för förtydligandet!
Men jag märkte att även himlen har moln, jag blev flyttad m. mitt ena inlägg
tack, jag trodde att jag var ofelbar!!!
Jag lovar efter bästa förmåga att lägga mina inlägg i rätt innehåll.
MVh.

Det är nog så att trådskaparen vill slå ett slag för att lägga nya trådar i sina rätta ämneskategorier. Alltså att placera trådar om batterier eller solceller i ämneskategorin Elförsörjning eller trådar om el-motorvärmare till Fiat -10 i ämneskategorin Sköt om husbilen.

Kanske kunde uppmaningen skrivits lite mera lättförståeligt men jag hopMichael Johanssonpas att det är så det är tänkt.

Hur som helst vill jag gärna passa på att uppmana alla våra härliga skribenter att försöka välja rätt ämneskategori först och därefter skapa sin nya tråd/ämne. Gå till förstasidan genom att till exempel klicka på HBK-loggan överst på sidan. I högerspalten återfinns alla ämneskategorier. Klicka på den som är lämplig till din nya tråd. Välj sedan Nytt ämne och skriv därefter din fråga/tips/fundering eller vad det kan tänkas vara.

Detta spara massor av tid för oss i HBK Web. Vi slipper att flytta trådar och det ser snyggare ut i framför allt Under markisen eftersom alla hänvisningar om flyttade trådar inte behövs.

Peter Lindblom

HBK Medlem
Kommun
Säter
HBK-Nr
10167
Medlemskap
2026

Va' bra :)

Då kan vi lägga detta detta ämne på hyllan och koncentrera oss på viktigare som elförbrukning & dyl ;)

Peter :D

atina1

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2025

Hej Peter & Helena!
Vad var det nu som var bra, att "vi" lägger in det på rätt ställe eller?
Har man köpt fel husbil så är det en annan sak, m. en massa komplementeringar!
Men visst vi läser & lär här på forumet som är en gudagåva!!!!!
Mvh

Va' bra :)

Då kan vi lägga detta detta ämne på hyllan och koncentrera oss på viktigare som elförbrukning & dyl ;)

Peter :D

F

F.d. 6334

Guest

Hej Michael Johansson!
Jo tack för förtydligandet!
Men jag märkte att även himlen har moln, jag blev flyttad m. mitt ena inlägg
tack, jag trodde att jag var ofelbar!!!
Jag lovar efter bästa förmåga att lägga mina inlägg i rätt innehåll.
MVh.

Kanske att göra dig förstådd på första inlägget nästa gång också ;)

Toppen