Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Större delar av jordens befolkning har fortfarande, år 2013, inte gjort det!"bara" gått 5 år i skolan !
Det är nog så att trådskaparen vill slå ett slag för att lägga nya trådar i sina rätta ämneskategorier. Alltså att placera trådar om batterier eller solceller i ämneskategorin Elförsörjning eller trådar om el-motorvärmare till Fiat -10 i ämneskategorin Sköt om husbilen.
Kanske kunde uppmaningen skrivits lite mera lättförståeligt men jag hopMichael Johanssonpas att det är så det är tänkt.
Hur som helst vill jag gärna passa på att uppmana alla våra härliga skribenter att försöka välja rätt ämneskategori först och därefter skapa sin nya tråd/ämne. Gå till förstasidan genom att till exempel klicka på HBK-loggan överst på sidan. I högerspalten återfinns alla ämneskategorier. Klicka på den som är lämplig till din nya tråd. Välj sedan Nytt ämne och skriv därefter din fråga/tips/fundering eller vad det kan tänkas vara.
Detta spara massor av tid för oss i HBK Web. Vi slipper att flytta trådar och det ser snyggare ut i framför allt Under markisen eftersom alla hänvisningar om flyttade trådar inte behövs.
Va' bra
Då kan vi lägga detta detta ämne på hyllan och koncentrera oss på viktigare som elförbrukning & dyl
Peter
Hej Michael Johansson!
Jo tack för förtydligandet!
Men jag märkte att även himlen har moln, jag blev flyttad m. mitt ena inlägg
tack, jag trodde att jag var ofelbar!!!
Jag lovar efter bästa förmåga att lägga mina inlägg i rätt innehåll.
MVh.