• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vive La France - resa i höst

F

F.d. 52943

Guest
Sv: Vive La France

Gokväll

Ursäkta att jag använder denna färg. Byter till svart så att alla kan läsa ordentligt. Hustrun har ofta påpekat detta med den gröna. Men som GAISare är det svårt att gå ifrån det gröna.

ha de.............

Makrillar brukar vi äta till middag! Gärna med nypotatis och stuvad spenat.

F

F.d. 52943

Guest

Intet nytt under solen - de flesta skämt är gamla...................
En gammal kompis som som är gaisare in i själen brukar säga "Att vara Gaisare är ett livslångt lidande".

gaisaren

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
521
Medlemskap
2025

Gokväll

Nu har denna tråd missat sitt innehåll. Som avslutning av GAIS innehållet håller jag med om det livslånga, men inte lidande uan den UNDERBARA känsla av att vara GAISare.

Njut av sången Underbart Att Vara GAISare - YouTube

ha de.....

vive la GAIS/France

F

F.d. 3670

Guest
Frankrikeresa i höst

Planerar en 4-veckorstur till Frankrike i höst. Har tidigare varit i Normandie och funderar nu på Bretagne och kusten ner mot Bordeauxområdet.

Kommer att hyra husbil i Tyskland - vill av olika skäl inte äga någon själv och har (hittills) inte lyckats organisera något samägande.

Tar gärna emot alla tips, sevärdheter, ställplatser, mat & dryck, tänk på.... och så vidare.

Maila gärna direkt - hakan.gullander@telia.com - eller via Markisen.

Med tack på förhand
Håkan

Toppen