• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Visning på Forsbergs i helgen

F

F.d. 1649

Guest
Sv: Visning på Forsbergs i helgen

Jag var på forsbergs i bjuv i lör dags men dom hade inte mycket dom fick inte fortsätta Rapido som Vidlunds har sålt i många år do gick till Bengt i Örkeljunga som skall börja sälja dom nu, dom hade bara Hobby Husbilar Concord och Frankia på husbils sidan och Hobby o Kabe på husvagns sidan så dom har dragit ner mycket mot när vidlund ägde det.
Hej.
Bara Concorde?dragit ner,jag tycker att dom har dragit opp.Varför duger inte Concorde?Jag tycker att den är ganska bra,den bästa husbil som jag har haft hittills.
Mvh Jan-E.

F

F.d. 4220

Guest
Sv: Visning på Forsbergs i helgen

Finns det inget mer att "berätta" om från Forsbergs visning, de marknadsför ju trots allt även Hobby och Frankia, dvs 3 olika HB-märken i olika prisklasser!
Betänk att tråden startade för fyra år sedan... :D

Själv var jag aldrig där denna helg (då de också hade stor visning), så jag vet inget om 2012 års nyheter.

//Stefan

Toppen