Knut
FD HBK Medlem
Sv: Visby skärper kraven kring svartcampare!!
Min 6 tonn tunge fikk Personbil I i papirene ved flytting til Sverige august 2011
Min 6 tonn tunge fikk Personbil I i papirene ved flytting til Sverige august 2011
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
En liten fundering kring skylten i Visby: Är inte detta diskriminering?
/Agne
En sak är ju säker : kommer inte att besöka denna ön . Hur vacker den nu må vara ... svin priser på det mesta , nee oskusten stannar vi på
Vet inte om mitt förra inlägg kom fram. Skriver ett nytt.Ta era bilar och kör ut i Europa där är ni välkomna i de flesta länder. har haft husbil sedan 1995 och aldrig semestrat i Sverige, lägger hellre mina pengar där jag är välkommen.
Piraten
Tänk så lite som kan påverka så mycket. Vi avbeställde färjebiljetten pga av detta och deras hutlösa priser 2 år på raken får räcka ytterligare några politiker som fått hybris säker med en maskros i knapphålet. Resan går istället till Sälen Vemdalen Åre och Throndheim, gott om ställplatser i skogen men en massa mygg.Blir jobbigt om man gjort sig illa och behvler uppsöka sjukhuset när man är på Gotland med husbil, men man får väl parkera nån annan stans o ta taxi till sjukhuset
Heja utlandsregistrerade husbilar och lastbilsregistrerade nu har ni gott om plats!