Robert-110
FD HBK Medlem
Oförlåtligt!!!Robert du mangler minst ett land med medlemmer - Australia
Sorry, my fault.
We also have a member down-under.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Oförlåtligt!!!Robert du mangler minst ett land med medlemmer - Australia
Jodå, detsamma för mig. Men även dekalerna över nummerskylten syns ganska bra.Dekal på eller inte.
Vi har nog lite olika åsikter om det och jag har respekt för det.
För vår del så har det varit en källa till nya och spontana kontakter på husbilsplatser med andra i Husbilsklubben.se
Bra poäng.
Jag tar gärna en 10 öring lägre medlemsavgift, och klubben kan behålla dekalerna.
Jag har inte Husbilsklubbens dekal på bilen.
Orsaken är att jag har väldigt lite gemensamt med alla er andra 20 000 medlemmar, och ytterligare 80 000 husbilsägare.
Däremot har jag Concorde klubbens dekal på bilen.
Jag har något gemensamt med de andra, relativt fåtal Concorde ägare.
Vill du att jag skall gå ur?Frågan man ställer sig varför är du med i HBK om du har väldigt lite gemensamt med oss. Något måste det vara eftersom du är med
Vill du att jag skall gå ur?
Inte heller jag skulle klistra upp dekal. Jag respekterar andras val och finner i tråd en del intressanta pro- och con- argument. IMHO - absolut inga ändringar i stadgar. Inför ingen plikt att ha dekaler.Är det en plikt att ha dekaler på eller ett outtalat tvång så ändra på stadgarna o va tydliga. Själv skulle jag aldrig klistra upp dom pga den dåliga självgoda stilen som vissa har på detta forum som medlemmar och inbillar sej att vara någon form av ambassadörer . Kan inte ens förstå varför denna tråd kom till, om ni inte vill ha dekal lösa medlemmar så är det på sin plats att klargöra detta.
Vi har nu bestämt oss för att inte förnya vårt medlemskap i HBK. Vi har varit medlemmar i ett år, men inte upplevt att det gjort någon som helst skillnad i vårt husbilsliv. Vi känner att friheten är större utanför HBK. Tack för oss!