Sv: Virrig Plåtis ute i Europa
nopp
Någon varning från Telia?
Syns efter nyår.
Lennart
nopp
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Någon varning från Telia?
Syns efter nyår.
Lennart
Jaha! Första inlägget i "nya" forumet. Är inte riktigt övertygad ännu. Tycker överskådligheten försvunnit. Men nog om det. Efter 2,5 veckors influensa är man på benen igen.
Vi har vi HBK träff den 26 januari här på GC och idag har vi och Lenmar haft ett planeringsmöte på Lenas IT Café. Det utmynnade i att Lennart (Lenmar) tar hand om all detaljplanering.
Visa bilaga 134496
Känns faktiskt ganska bra, för när det närmar sig är jag och frugan + Max M på Hard Rock Teneriffa några dagar och firar honom.
Sista veckorna har vi missat i influensan men nu är vi "back in business". Ska bli kul med träffen. Som det verkar just nu blir vi 23-25 HBK are på Pepés Bodega.
Kul att träffa Lenmar...
Innehållet i den där flaskan "Monkey Shoulder", -smakar inte det "apa"?