Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Ska du verkligen ta semester från semestern?
Nu har jag beundrat er mysiga o hemtrevliga nya lägenhet i San Agustin! Förstår att ni trivs!
Står riktigt bra här med husbilen på gatan i SA. Det var ett bra "byte" pizza mot en omgång i tvättmaskinen Först smakade det gott och nu doftar det rentvättat o gott i husbilen. Inte illa få till mer än 6m tvättlina inne i husbilen Takluckorna lite på glänt så d torkar bra, +20 ute.
Tack för ikväll!
Visa bilaga 120763
Nu har jag beundrat er mysiga o hemtrevliga nya lägenhet i San Agustin! Förstår att ni trivs!
Står riktigt bra här med husbilen på gatan i SA. Det var ett bra "byte" pizza mot en omgång i tvättmaskinen Först smakade det gott och nu doftar det rentvättat o gott i husbilen. Inte illa få till mer än 6m tvättlina inne i husbilen Takluckorna lite på glänt så d torkar bra, +20 ute.
Tack för ikväll!
Visa bilaga 120763
Kör inte bilen med vattenflaskorna runt längre? När min kompis bodde på MonteR för några år sedan köpte hon vattenflaskorna från "vattenbilen" på gatan prec ovanför er. Skönt slippa släpa fr affären när man inte har bil.
Ska stå några dár i SA i början av veckan, om ni inte är alltför upptagna kanske vi hinner ses? Jag hör av mig!
Ni (Sir-sällskapet) måste vara några av världens trevligaste och bästa vänner till alla ni känner (mer eller mindre) som ni tar hand om med öppna armar i alla lägen. Helt unikt må jag säga och värt eloge från alla oss andra i HBK...Kom du. Och ta med dig tvätten. Du kan även låna duschen om du vill. Vi kan ju ta utkörning från Addio Mare och sitta på balkongen.
Kommer för tidigt. Har inte kommit i ordning tills dess.
Kom du. Och ta med dig tvätten. Du kan även låna duschen om du vill. Vi kan ju ta utkörning från Addio Mare och sitta på balkongen.
Var på konstituerande styrelsemöte hos Munskänkarna Gran Canaria. Jag fick rollen som IT ansvarig. Få se vad det innebär?