Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Idag har vi haft giganternas kamp. Intelligentsian har nått nya höjder och IQ:t är på topp.
Tyvärr har de gamla ingen chans och SirMcLain firar triumfer. Men erkännas skall att Don Jappé var knepig att knäcka.
Visa bilaga 86161
Nu tutar vi norrut. Vädret är inte mycket att hurra för, men det finns ju inget dåligt väder för en bra husbil. Jag hittade en kul mack i Torsåker strax norr om Dalälven. Gulf! Det var många år sedan jag såg en sådan. Väcker fram lite nostalgi i kroppen.
Visa bilaga 86656
Fyllde LPG gasolflaskorna i Eskilstuna. 21 liter för 220 kr när vi stack. Klart dyrare än på kontinenten. Dom kommer nog att behövas i Lappland. Pratade med min svåger som vi ska besöka där uppe. Han säger att det fortfarande är runt nollan på nätterna.
Finns Gulf i Sävsjö (om jag kommer ihåg rätt ort)!
Aj fan! Tog du det på allvar? Ja, då får man börja fundera på lunchmenyn. Vad tros om det här t.ex. med lokala råvaror:
Visa bilaga 87134
Det kan ju bli lite problem med dryckerna till den här menyn. Whisky lär inte fungera i alla fall men kanske Bollinger.
Jappe