• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vintern är här

F

F.d. 53358

Guest
Sv: Vintern är här

Jag har ställt in husbilen i varmgarage under vintern. Själv tror jag att jag drar täcket över huvudet och sover till mars månad, kanske med avbrott i december för att träffa tomten.
Försök överleva denna trista årstid.

F

F.d. 52920

Guest

Jag träffa tomten förra året

_.________________________,,
/´---_______________----_____I]==============lllllD
/_==o;;;;;;;;_______.:/
),---.(_(__)/´´---
//___//
//___//
//___//

Så han kommer nog inte i år :twitcy:

Håkan J

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
92
Medlemskap
2025

Jag har ställt in husbilen i varmgarage under vintern. Själv tror jag att jag drar täcket över huvudet och sover till mars månad, kanske med avbrott i december för att träffa tomten.
Försök överleva denna trista årstid.

Säger bara, fan va jag håller med. Bara elände med snö o kyla. Halt ,kallt att jobba, blött, mörkt, skitigt, halt.:mad:

Träffar också hellre tomten:)

F

F.d. 53078

Guest

Ni är välkomna hit. váran vinter är som eran sommar.

Nu i Jul sá skall vi hela familjen till Sverige för att barnen och min fru har alldrig sett snö.
Jag kommer ihág Tomten och Kalla anka heliga seder.
Här har vi inte Tomte fast han börjar att komma. Här är det dom tre vise männen "Los Reyes" som kommer den 6e Januari.
Barnen vill áka skidor, skriskor och kasta snöbollar bara hoppas att det skall snöa. Vi skall till Höllviken kanske för lángt söder ut. Kanske bättre att áka till Brors trakter.

quist

FD HBK Medlem
Kommun
Avesta
HBK-Nr
6924
Medlemskap
2022

Åker ofta till Ramudberget Funäsdalen Fina längdspår och skapliga backar
Annars är Sälen bra över helgen Det blir ju lite kortare Som jag bor

Mvh
Ingemar

Stengränd

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
11570
Medlemskap
2025

Äntligen är utförsåkarsäsongen snart igång. Härligt när man äger all tid och gör precis som man vill, om "äkta hälften godkänner". Sverige är fantastiskt med skiftande årstider

Toppen