• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vill du ha sällskap i bilen?

Rolf och Monica

HBK Medlem
Inlägg
1.394
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
5639
Medlemskap
2025
Hej.
Jag har en rolig, framåt, lättsam och dessutom söt kvinnlig kusin som numera är singel. Hon bor i Mariestadstrakten. Hon skulle verkligen uppskatta att komma ut på vägarna tillsammans med en trevlig kille i 60-65 årsåldern.
Blir du intresserad så skicka ett PM till mig så får du mejladress och lite andra uppgifter.
Missa inte detta om du är sällskapssugen.

Ser med spänning fram mot vem/vilka som hör av sig.

Monica
 

Rolf och Monica

HBK Medlem
Inlägg
1.394
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
5639
Medlemskap
2025
Sv: Vill du ha sällskap i bilen?

Tycker det är så jäkla synd att en så rolig och trevlig tjej ska gå omkring ensam. Kan du föreslå en kandidat?
 

linden

HBK Medlem
Inlägg
1.755
Kommun
Gävle
HBK-Nr
1219
Medlemskap
2024
Sv: Vill du ha sällskap i bilen?

Monica, jag tror att du ska fresta med en bild på henne för då tror jag att responsen blir bättre.
 
F

F.d. 52994

Guest
Sv: Vill du ha sällskap i bilen?

Nog börjar det väl ändå att spåra ur nu. Visst är Bettan en snygg kvinna men vill hon söka sällskap så finns det dejtingsajter att vända sig till. Jag är själv änkeman men att använda HBK:s sidor för dejting anser jag inte vara rätt. Man gör sig också lustiga i sina kommentarer vilket jag tycker är sandlådenivå.
 

JanneW

HBK Medlem
Inlägg
439
Kommun
Örnsköldsvik
HBK-Nr
1335
Medlemskap
2025
Sv: Vill du ha sällskap i bilen?

Nog börjar det väl ändå att spåra ur ......

Surpelle....

Jag tycker det är helt underbart att man försöker skapa kontakt och bredda sitt kontaktnät.
När allt kommer omkring så är det det väll det som en stor del av klubb/föreningslivet går ut på.... dvs att träffa nya och likasinnade kamrater samtidigt som man munhuggs och slänger käft lite lagom glatt ;) (precis som i den här tråden fram till nu)

Om jag blir den som blir kvar som singel så hoppas jag verkligen det finns någon som hjälper mig att komma tillbaka till ett socialt mångfald genom att bredda mitt kontaktnät.

All heder till Monica och Betta..... Keep up the good work ;)
 

ÄLG1

FD HBK Medlem
Inlägg
848
Kommun
Norge
HBK-Nr
10119
Medlemskap
2021
Sv: Vill du ha sällskap i bilen?

Surpelle....

Jag tycker det är helt underbart att man försöker skapa kontakt och bredda sitt kontaktnät.
När allt kommer omkring så är det det väll det som en stor del av klubb/föreningslivet går ut på.... dvs att träffa nya och likasinnade kamrater samtidigt som man munhuggs och slänger käft lite lagom glatt ;) (precis som i den här tråden fram till nu)

Om jag blir den som blir kvar som singel så hoppas jag verkligen det finns någon som hjälper mig att komma tillbaka till ett socialt mångfald genom att bredda mitt kontaktnät.

All heder till Monica och Betta..... Keep up the good work ;)

Så ska` det låta.................:)

Ottar
 
Toppen