F
F.d. 24837
Guest
Sv: Vilket tjatande om ställplatspriser
Vink.. 104 kr och 50 öre är breakeven
Nej, yrkeshemlighet.
Vink.. 104 kr och 50 öre är breakeven
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Nej, yrkeshemlighet.
Nu är vi många som har husbil och en massa problem med ställplatser o.s.v. Kanske vi skulle skänka en liten tanke på dom som på dom som åker omkring med husvagn. Många av dom vill heller inte ta in campingar med deras ockerpriser. Nu tänker nog många varför inte köpa husbil. Tror att många av dom som åker omkring i vårt land har sina vagnar uppställda vintertid.
Tommy R
Kan man inte skriva något om husvagnar på en husbilsklubbs forummed den åsikten så är det inte underligt att dä år motsättningar mellan husbilar och husvagnar som smittar av sig på allmänheten, då frågar jag får man eller får man inte nämna husvagnar på forumet.Trodde att detta var en husbilsklubb.
Jag vet att detta är en husbilsklubb, att inte få skriva om husvagn är märkligt med tanke vad som skrivs här som inte har med husbil att göra. Några exempel: Hundar, födelsedagar, lchf, foto, data, listan kan göras lång.
Tommy R
Märker du inte själv hur tråden flyter ut när vi pratar husvagnar?
Denna tråden handlar om priset för ställplatser. Och herre gud. Kan vi inte få prata hundar och datorer i husbilen på ett husbilsforum?
PS! Det där med skällsord får stå för dej.
HejJo just ställplatspriser och ändå måste du ta upp hundar , datorer etc. OJ OJ OJ Ha ha ha ingen är som sagt perfekt, ha ha ha ha
Hej. Har stannat 2 dagar på ställplatsen vid hamnen i Mariestad som är Helt OK med toa o duch för 100 kr. Men ca 15 husbilar på vinter upp ställningen för båtar kan det vara så att dom ville spara 100 kr.isf är det inte lätt att få komuner å båtklubbar att fixa ställplatser ??