Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Vi har långbäddar men använder dem alltid hopbäddade. Vi här ganska tjocka bäddmadrasser så det funkar inte så bra att lyfta sängarna. Däremot går det bra med våra ganska höga sängar att komma åt garderoberna under. Det är också enkelt att ta bort hopbäddningen under dagen om man vill bara man har bäddmadrasserna delade.Tack, som jag förstår er så ska jag ompröva kravet på queensbed. Varför jag mest är tveksam till longbed är att jag inte tror att man kan komma åt kläder mm som förvaras under dem om man har den ”ihopbäddad” i mitten till en jättebred säng. Kan man det eller ej? För med longbed vill jag nog ha den som en dubbelsäng i alla fall.
Tråden är gammal. Men allt fler köper Plåtisar , titta på en plåtis med långbäddar.